• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dan_grc

  • Membru din 20.07.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5336 in total
  • Tot din soft se fac și autonomiile unor electrice, orice se poate din soft .
    Ecourile Dieselgate: BMW, acuzată că a folosit dispozitive de păcălire a emisiilor pe X3
  • Constructorii generaliști vor avea probleme cu siguranță, mai ales că scăderea profitului și a cotei de piață sunt prezente de ani buni, pe de altă parte electricele produse în Europa nu pot fi foarte ieftine, pentru ca salarii, taxe, norme de tot felul, nu putem compara cu China . Există totuși o rezolvare, anume amânarea anului de grație 2035, în care sa se renunțe la termice, chinezii au o mega ofertă de electrice acum, dar n-au o data clară pentru renunțarea la termice, la fel pentru cărbuni, etc, ca doar nu-s prosti, merg în paralel cu orice se poate. Lumea se extaziaza ca s-au vândut/ produs peste 6 milioane electrice made în China, ignorând totalul de aproape 31 milioane mașini pe 2023, unii vor ca Europa sa depășească aceste cifre " neapărat ", ca altfel vine sfârșitul lumii .
    Șeful Stellantis: reducerea prețurilor, pentru mașinile electrice, poate duce la o "baie de sânge"
  • Diferență foarte mare față de perioada comunistă în care Romania producea " recorduri " .
    Producția auto națională, record în 2023
  • Când varianta pe benzină rămâne cel mai vândut model pe piața americană, peste 750.000 unități, logic c-a scăzut varianta electrică . Daca adunam F-150, Ram, Silverado, ajungem la 1.7-1.8 milioane unități, mare parte cu motorizările cele mai mari, V8 de la 5 litri în sus, dacă mai adaugam și pick-urile de la Toyota, Nissan, rezulta un segment dominat categoric de benzină .
    Ford va reduce producția lui F-150 Lightning din cauza cererii scăzute
  • Nu mă așteptam sa aibă succes în Europa, doar in SUA, China, Orient. Probabil marja de profit este de 50%, adică aproximativ 100.000 euro, dacă vând câteva zeci de mii pe toată perioada planificată producției, înseamnă miliarde profit, cu acesti bani finanțează și modele obișnuite, sedan, break, coupe, caroserii care sunt pe cale de dispariție la multe mărci, deci reprezintă un rău necesar, dar poate se opresc la o generație :) .
    BMW XM a fost cea mai vândută mașină exotică în Europa, în 2023
Pagina
12345...147148149...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC bmw 520d F11 2011
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 540i E39 ,525d E60,Bmw 320 d F30, seria 5 GT. Renault Clio, Laguna2,Peugeot 307,Audi A6 2.5 tdi 2002, Seat Cordoba,Logan,Iveco, Hyundai i30/i40, Bmw M3 E36
  • MASINA LA CARE VISEZ Bmw 535d F10
  • TOP MASINI 1. Porsche 911
    2. BMW i8
    3. Ferrari 458
    4. BMW 850CSI
    5. BMW M4
    6. BMW M5 ( E39, F10)
    7. BMW M6
    8. BMW 760i
    9. Mercedes CL 65 AMG
    10. Mercedes S600
    11. Corvette Z06
    12. Nissan GT-R
    13. Chevrolet Camaro
    14. Honda NSX
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău