• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dan_grc

  • Membru din 20.07.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5332 in total
  • Electricele sunt pe val în China și cele 179 de branduri chinezești nou înființate pe bandă rulanta, toate mărcile străine ce vând in China, inclusiv cele care fabrica acolo, sunt pe scădere, chiar și Tesla, fix ce vorbeam de dependența de China la aproape orice, acum și la piața auto, producție baterii, resurse, cel mai mare producător de baterii este chinezesc, logic ca Northvolt concediază . VW de asta țipă, dar este și vina lor, știați când a intrat cu adevărat pe piața chinezească ? În anii '80, la sfârșitul anilor 90 VW avea aproape 50% din piață, care era departe de ceea ce este astăzi, dar oricum era enorm, apoi au venit și ceilalți, dar toți au câștigat la greu, doar ca le-a dat chinezilor pe tava know how-ul, cu populația enormă plătită cu orez, acum câteva decenii, au pus bazele a ceea ce sunt astăzi, apoi cireașa de pe tort, politicienii europeni, singura industrie care rămăsese competitivă și care nu se mutase cu totul în China era industria auto, dar 2035 vine și trebuie sa aplaudam. Pe plan local, prima țară europeana cu care România are cele mai multe afaceri, schimburi comerciale și investiții directe este Germania, sunt zeci de furnizori la noi care produc pentru toate mărcile germane, până la Bentley și Rolls, sunt sute de mii de angajați, în online e ușor sa latri la VW și Bmw, dar unii sunt ori singulari, adică unici de inteligenți, ori rău intenționați și dezinformează, concret un român obiectiv ar trebui sa nu se bucure, un pierde vară ce nu știe pe ce lume trăiește îi pupă pe chinezi și hahaie în prostia lui .
    Volkswagen va mări prețurile modelelor sale cu motoare termice cu până la 2500 de euro în Germania
  • Una este situația generală la care mă refeream cu industria europeana, alta este problema VW, ei n-au declarat ca înregistrează pierderi, ci ca le-a scăzut profitul, la fel și la Stelantis, discuțiile ca vor renunța la anumite mărci au pornit în urma scăderii profitului cu 50 % , absolut ca o coincidență fantastica, mare parte dintre constructori pierd bani pe fiecare electrică vândută, după ce-au cheltuit mulți bani, făcuți cu termicele, acum vor sa mai recupereze tot pe spatele lor, pentru ca de ce nu . Această stire este inedită pentru ca se anunță exact cu cât crește prețul, dar de obicei nu se anunță, prețul crește, asa fac capitaliștii lacomi și rai, spre deosebire de aceeasi capitaliști care tot scad prețurile la electrice, nu ? Costul bateriilor scade, apropo .
    Volkswagen va mări prețurile modelelor sale cu motoare termice cu până la 2500 de euro în Germania
  • Le așteptam am spus, nu " așteptăm ", care ar fi fost la plural, dar tu ești la singular, adică un prost, proștii care se cred deștepți sunt cei mai periculoși, chiar ai greșit persoana si-n privința gramaticii .
    Șeful Renault: producătorii auto pot fi amendați cu până la 15 miliarde de euro dacă ratează țintele de emisii din 2025
  • Fix genul acesta de " argumente " le asteptam, adică " fmm ", nici nu credeam ca poți mai mult . Industria auto europeana a luat miliarde subvenții, dar a creat locuri de muncă, devenind o forță mondială, acum nebunia electrică a luat zeci de miliarde, dar șterge locuri de muncă, iar industria europeana ajunge vai de capul ei, observi diferența ? Evident ca nu . AM, dacă nu moderați acele formulări, atunci îmi rezerv dreptul sa le folosesc și eu pe viitor, așa este corect .
    Șeful Renault: producătorii auto pot fi amendați cu până la 15 miliarde de euro dacă ratează țintele de emisii din 2025
  • Ca de obicei, acum ai început araturile de toamnă pentru ca iar ești pe aratura, a cerut cineva subventionarea fabricilor auto, indiferent dacă vând sau nu ? Evident ca falimentele fac parte din economie, dar cine a cerut subvenții și pentru ce ? Unde este comunismul, in a vedea ce decide piața, sau la impunerea unui produs ce mai și trebuie subventionat, altfel nu e viabil economic ? Una este sa te adaptezi în funcție de piață, cerere, ofertă, trenduri, alta este sa te trezești ca ești obligat sa faci ceva ce piața nu absoarbe atât de mult, adică electrice, dacă un constructor vindea 1 milion de mașini, acum este nevoit sa vândă maxim jumătate, în caz fericit, pentru ca asta este piața electricelor ? Asta e japca, nu economie, nu competiție, pentru o industrie responsabila de un sfert din poluare, restul mai așteaptă, nu-i urgență.
    Șeful Renault: producătorii auto pot fi amendați cu până la 15 miliarde de euro dacă ratează țintele de emisii din 2025
Pagina
12345...868788...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC bmw 520d F11 2011
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 540i E39 ,525d E60,Bmw 320 d F30, seria 5 GT. Renault Clio, Laguna2,Peugeot 307,Audi A6 2.5 tdi 2002, Seat Cordoba,Logan,Iveco, Hyundai i30/i40, Bmw M3 E36
  • MASINA LA CARE VISEZ Bmw 535d F10
  • TOP MASINI 1. Porsche 911
    2. BMW i8
    3. Ferrari 458
    4. BMW 850CSI
    5. BMW M4
    6. BMW M5 ( E39, F10)
    7. BMW M6
    8. BMW 760i
    9. Mercedes CL 65 AMG
    10. Mercedes S600
    11. Corvette Z06
    12. Nissan GT-R
    13. Chevrolet Camaro
    14. Honda NSX
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău