• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dan_grc

  • Membru din 20.07.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5276 in total
  • Stelantis e ditamai concernul, apoi ca o coincidență probabil, profitul le-a scăzut cu 50 % anul acesta, dar Tavares e ok, știe ce face, avem confirmarea de pe AM .
    Șeful BMW: decizia Comisiei Europene de a permite combustibili sintetici este o „soluție falsă”
  • Există o țară mult lăudată, pe nume Norvegia, care din 2022 a introdus taxa pe kilogram la electrice, cum o electrică are multe kg, nu prea pare avantajos, o măsură care părea puțin probabilă acum 3-4 ani, la fel pare și acum ca nu se vor răspândi aceste taxe, dar este inevitabil, ca și tăierea sau eliminarea bonusurilor, aceste măsuri se așteptau mai târziu, iată c-au venit mai devreme, ideea este ca un calcul făcut astăzi cu costul curentului, taxe reduse și alte avantaje, să nu mai fie valabil peste câțiva ani, adică este de bun simț. În privința anvelopelor, cred ca oricine poate să cadă de acord ca un set de anvelope, de o calitate decentă, nu top, este categoric mai scumpă decât un set de plăcuțe, exceptând bineînțeles plăcuțele ceramice, de curse . Pentru ca electricele să se răspândească în masă, așa cum s-a întâmplat cu arderea internă la începutul sec XX, trebuie sa fie ieftine, ușor de întreținut, piese de schimb accesibile, nu cu bare de protecție ce costă șapte, opt, zece mii dolari, gen Rivian, asta încearcă China cu puzderia de mărci, doar ca nici ele nu sunt chiar ieftine, exceptând MG poate. Exemplu concret, un client de Logan pe benzină, nu contează generația, ce plătește câteva sute de lei pe revizie, impozit mic, de ce-ar trece la un Spring, sa rămân tot la Dacia, o mașină categoric mai scumpă, dar mai mică, argumentul poluării nu stă în picioare, poți sa-l lipești cu super glue . Când trebuie sa demonstrezi zi de zi, că o electrică TREBUIE sa fie alegerea mai bună, doar pentru ca s-a dat lege pentru asta, atunci ai o problemă cu acel produs, ceva nu se face bine, iar în acest ritm mulți constructori vor avea probleme grave în câțiva ani, inclusiv Ford cu 900+ autonomie, electricele nu sunt si nu vor fi sustenabile nici în următorii ani, dacă vor exista doar ele, excepție face Tesla care deocamdată încă face profit, după mulți ani de pierderi, dar când aveau pierderile, erau singuri pe piață, dacă vor ajunge din nou acolo va fi mult mai greu, iar Ciaina are Partidul în spate, încă au bugete mari, dar nu vor fi la nesfârșit.
    Ford Mustang Mach-E în Cartea Recordurilor? A parcurs 916 km cu o singură încărcare
  • Cu toate acestea, Ford pierde mulți bani pentru fiecare exemplar vândut, cum spuneam la alt articol, nu autonomia este principala problemă.
    Ford Mustang Mach-E în Cartea Recordurilor? A parcurs 916 km cu o singură încărcare
  • Asta nu e cine ce știre, Germania oricum nu e civilizată, mai ales ca și dieselul are creștere, dar Suedia și Elveția cam sunt, greu de explicat, sa speram ca este doar o fază trecătoare, ar fi păcat ca statele europene, în frunte cu politicienii care au împins strategia eco atât de agresiv, sa se trezească cu mărci în faliment și cu toată industria auto dată peste cap, după ce s-au cheltuit sume imense .
    Vânzările de mașini electrice au scăzut cu 37% în Germania, în iulie
  • Da, am uitat de Grecale, în 2023, primul an complet de producție, a vândut puțin peste 17.000 unități, binișor, dar având în vedere ca pe primele 6 luni din 2024 vânzările totale au căzut cu 50%, foarte probabil și Grecale a scăzut, care rămâne cel mai nou model ce poate face un oarecare volum . Dar vreau sa rămân cu tunurile pe Tavares, pentru ca Grecale a fost prezentat în prima parte a lui 2022, Stellantis s-a format în 2021, proiectul acestui SUV era deja în stare avansată, nu e meritul domnului CEO, nici în momentul de față nu are pregătit nimic nou pentru Maserati, sau în ce direcție o va lua, spune doar ca " nu renunță la Maserati ". La Alfa la fel, modelele în care s-a investit cel mai mult, de la zero, Giulia și Stelvio, au apărut în perioada Marchionne, în perioada Tavares doar Tonale, pe platformă de Jeep și electrica Junior, investiții minime, în 2021 declara ca " în următorii 10 ani vom investiții susținut în Alfa, Lancia, Maserati, Chrysler, Dodge " . Si-n Chrysler a investit de a rupt, zero, de departe cea mai subminata marcă.
    Moment istoric: Maserati a livrat ultimul exemplar Quattroporte
Pagina
12345...858687...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC bmw 520d F11 2011
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 540i E39 ,525d E60,Bmw 320 d F30, seria 5 GT. Renault Clio, Laguna2,Peugeot 307,Audi A6 2.5 tdi 2002, Seat Cordoba,Logan,Iveco, Hyundai i30/i40, Bmw M3 E36
  • MASINA LA CARE VISEZ Bmw 535d F10
  • TOP MASINI 1. Porsche 911
    2. BMW i8
    3. Ferrari 458
    4. BMW 850CSI
    5. BMW M4
    6. BMW M5 ( E39, F10)
    7. BMW M6
    8. BMW 760i
    9. Mercedes CL 65 AMG
    10. Mercedes S600
    11. Corvette Z06
    12. Nissan GT-R
    13. Chevrolet Camaro
    14. Honda NSX
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău