• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dan_grc

  • Membru din 20.07.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5276 in total
  • Nu este nicio problemă, aceste pierderi au fost prevăzute, înainte sa câștigi trebuie sa pierzi, în câțiva ani pierderile de 5.5 miliarde se vor reduce la maxim 3 miliarde, deci va fi un câștig.
    Ford: divizia de mașini electrice a înregistrat deja o pierdere de 2.5 miliarde de dolari
  • Exact deșteptule, sunt la ei în țară, deci de ce ar trebui sa devenim dependenți de China în privința bateriilor ? De asta faci reclamă toată ziua la mărcile chinezești ? De ce sa ne ducem intr-o zonă de totala dependenta de China, nu ne-a ajuns dependenta de gazul rusesc ? Explică asa, cu ale tale cuvinte.
    China plătește populația pentru a-și vinde mașinile cu combustie internă
  • Eu credeam ca Norvegia este cel puțin pe locul trei, cu câteva milioane electrice, așa părea după unele " dezvăluiri " . Pentru o mai bună obiectivitate era mai bine sa se spună și numărul total de mașini la nivel mondial, măcar cu aproximație, ca sa știm cum e cu procentele, ca unii au impresia ca electricele ajung pe la 50 %, după entuziasmul lor .
    STUDIU: 42 de milioane de mașini electrice, aflate în circulație la nivel mondial
  • Așa este Matei, doar ca China cumpăra la greu petrol rusesc, India și mai mult, dacă petrolul va fi greu de extras în curând, resursele de litiu și metale rare pt baterii( a caror extracție este foarte poluanta ) vor fi și mai rapid greu de extras, resursele acestea sunt mult mai puține decât petrolul, singura soluție este schimbarea tehnologiei bateriilor, altfel cu extracția metalelor rare nu va ține mult, iar deranjul pentru mediu nu este neglijabil .
    China plătește populația pentru a-și vinde mașinile cu combustie internă
  • Excelente datele tehnice, fără să îngreuneze mașina cu baterii, deci cum era, Bmw nu putea scoate 700 de cai dintr-un V8 de 4.4, dar americanii pot dintr-un V8 de 5.5 peste 1000 de cai ? Foarte ciudat .
    Acesta este noul Chevrolet Corvette ZR1. Cel mai puternic Corvette din istorie are 1080 CP
Pagina
12345...929394...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC bmw 520d F11 2011
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 540i E39 ,525d E60,Bmw 320 d F30, seria 5 GT. Renault Clio, Laguna2,Peugeot 307,Audi A6 2.5 tdi 2002, Seat Cordoba,Logan,Iveco, Hyundai i30/i40, Bmw M3 E36
  • MASINA LA CARE VISEZ Bmw 535d F10
  • TOP MASINI 1. Porsche 911
    2. BMW i8
    3. Ferrari 458
    4. BMW 850CSI
    5. BMW M4
    6. BMW M5 ( E39, F10)
    7. BMW M6
    8. BMW 760i
    9. Mercedes CL 65 AMG
    10. Mercedes S600
    11. Corvette Z06
    12. Nissan GT-R
    13. Chevrolet Camaro
    14. Honda NSX
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău