• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dan_grc

  • Membru din 20.07.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5276 in total
  • Când Toyota era regina rechemarilor, pentru orice defect, chiar și minor, se numea respect pentru clienți, acum nu mai este ok sa fii pe primele locuri, este lipsă de respect pentru clienți, cum se schimbă percepțiile la unii, sunt șocat. Ford poate rezolva problema costurilor prin reducerea rechemarilor, ori 25 de milioane de dolari pe zi sa-i investească în cercetare pe bune, nu doar pe hârtie, într-adevăr, 3.5 milioane mașini doar anul acesta este foarte mult, în ritmul ăsta va fi o mare gaură la sfârșitul anului.
    Ford pierde peste 25 de milioane de dolari zilnic, din cauza rechemărilor în service
  • Își retrag investițiile, sau le amână, doar mărcile care au exagerat cu planurile pentru electrice, Toyota s-a bazat pe hibride, așa cum face de 20 de ani, pe la sfârșitul anului trecut când șeful Toyota spunea ca nu se grăbește cu electricele, a fost criticat, rezultatele i-au dat dreptate. Acum despre cifrele privind această investiție, cred ca s-a molipsit și Toyota de la ceilalți, nu înțeleg de ce, așadar au vândut 104.000 electrice anul trecut, dar până în 2030 vor sa crească la 3.5 milioane electrice pe an ? Adică de 30 de ori mai mult, mi se pare atipic pentru japonezi sa facă astfel de promisiuni a la Musk, ăla face asta pentru manipularea bursei și a acționarilor, care promitea zeci de milioane de electrice pe an .
    Toyota va construi o fabrică de baterii specială pentru modelele electrice Lexus
  • MG n-a avut niciodată greutatea și istoria acestor mărci italiene, de aceea n-a dorit-o nimeni și a ajuns la chinezi, ești pe lângă ca de obicei, sa crezi ca italienii ar accepta ca Maserati sa ajungă la chinezi. Nu vrei și Ferrari ?
    Șeful Stellantis amenință cu desființarea mărcilor care nu sunt profitabile
  • @dany Nu este obligatoriu, ideea este sa nu ajungă la chinezi .
    Șeful Stellantis amenință cu desființarea mărcilor care nu sunt profitabile
  • Tu oricum n-ai nicio limită la nesimțire, există cocalari cu mai mult bun simț ca tine, intri la un articol cu Bmw sub două denumiri, vezi ca nu te bagă nimeni în seama, hop apari și cu al treilea nume, mestecând același lucru maro, ai nevoie de o echipa de psihiatri, nu unul singur . Iar în materie de istorie și cultură auto ești sub zero, sa spui ca mărci ca Alfa sau Maserati sa ajungă la chinezi, comparația cu MG nu are nicio legătură.
    Șeful Stellantis amenință cu desființarea mărcilor care nu sunt profitabile
Pagina
12345...939495...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC bmw 520d F11 2011
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 540i E39 ,525d E60,Bmw 320 d F30, seria 5 GT. Renault Clio, Laguna2,Peugeot 307,Audi A6 2.5 tdi 2002, Seat Cordoba,Logan,Iveco, Hyundai i30/i40, Bmw M3 E36
  • MASINA LA CARE VISEZ Bmw 535d F10
  • TOP MASINI 1. Porsche 911
    2. BMW i8
    3. Ferrari 458
    4. BMW 850CSI
    5. BMW M4
    6. BMW M5 ( E39, F10)
    7. BMW M6
    8. BMW 760i
    9. Mercedes CL 65 AMG
    10. Mercedes S600
    11. Corvette Z06
    12. Nissan GT-R
    13. Chevrolet Camaro
    14. Honda NSX
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău