• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dan_grc

  • Membru din 20.07.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5276 in total
  • Asta se vede cu ochiul liber pe străzi, multe modele noi, de câțiva ani, românii nu cumpăra doar diesel de la Bmw și Vag, cumpăra și benzină, hibride, cumpăra și asiatice și frantuzoice, ceea ce nu cumpăra românii la second sunt electricele, sa moară Mihai, Matei și Gigel de ciudă.
    STUDIU: 80% din români au cumpărat mașini second hand mai noi în medie cu 5 ani, în 2024
  • Gigel nici nu este aceeași persoană cu Matei, mai schimba și tu stilul .
    BMW introduce un nou sistem de purificare a aerului în vopsitoriile sale
  • Ultimul comentariu la acest articol, mă bucur că cei de la Ford au ajuns la această concluzie, mai ales acum când si-au bătut joc de un nume legendar, Capri, de trei ori, l-au făcut electric, SUV și pe platformă de VW, tot ce era mai nasol, 3 în 1 . Spor la vânzări, va rupe la fel ca Mustang E, alt nume mare folosit complet aiurea, unii de la marketing chiar cred ca toți clienții sunt fără cultură auto și cumpăra orice . Nu în ultimul rând, ce idee bună a fost la renunțarea la Fiesta, nu-i așa dragilor ? Nu cu diesel, dar pe benzină era perfect acest model, lasa sa vândă alții modele de clasă mică, francezii și coreenii vând bine, Ford n-a mai vrut ca asa le-a sugerat " piața " .
    Ford recunoaște că obiectivele sale de electrificare în Europa au fost prea ambițioase
  • În Norvegia și Suedia întâi s-a construit infrastructura, apoi au venit și electricele, dar oricum sunt exemple irelevante pentru restul Europei, mai ales Norvegia, cu-n milion de mașini la 5 milioane locuitori, de Liechtenstein ce spui, acolo cum stă treaba ? " Este normal sa imporți la vârfuri de consum ", nu molusca, nu este normal, pentru ca România are potențial pe hidro, nuclear, termo, eolian și voltaice și importa de la țări care n-au o gamă atât de diversificata . România are cea mai scumpă energie din UE și importa și mai scump, foarte sustenabil în capul tău, deci întâi sa cumpere lumea electrice, apoi o sa vină și infrastructura ? De unde tembelule va veni, explică te rog unde, cine, când, va aduce infrastructura ? Dacă la câteva zeci de mii de electrice și maxim jumătate din populație cu aer condiționat în case, trebuie sa imporți scump și penele de curent devin normalitate în plină vară, ce se întâmplă cu două milioane de electrice și cu și mai multe aparate de aer ? Cine investește în modernizarea rețelei, abia după aia cine investește în zeci de mii se stații de încărcare ? Pai nu te-ai saturat sa fii nesimțit sa dai exemplu Norvegia ? Evident ca nu . Imaginea de ansamblu a punctat-o foarte bine @ manole, China se tureaza pe electrice nu din motive ecologice, ci pentru ca deține cele mai mari rezerve de resurse necesare bateriilor, va împușca doi iepuri, nu va mai fi dependenta de petrolul arabilor și rușilor și va transforma orice țară fără strategie, inclusiv România, în țări super dependente de China, iar moluștele ca Matei se umezesc când aud de mărcile chinezești care " vor invada " Europa, de abia așteaptă, mai și critică Europa ca le-a pus niște taxe modice chiar .
    Ford recunoaște că obiectivele sale de electrificare în Europa au fost prea ambițioase
  • Eu nu mi-am luat diesel cu pomană de la nimeni, nici n-am militat sa se interzică ceva doar pentru ca nu-mi place, deci dacă această lume nu funcționează pe criterii financiare, cred ca poți găsi și păduri nepoluate, iar alea poluate nu sunt de la diesel, ci de la puzderia de industrii cu care lumea s-a dezvoltat și evoluat, voi se pare ca chiar nu cunoașteți definiția ipocriziei, de aceea nu vă regăsiți în acest termen . Cum este inteligentilor cu sistemul energetic, duduie eolienele și panourile, de importa România curent la greu în perioadele de vârf, oare de ce ? Pentru ca-n ultimii 15 ani România a pierdut multă producție prin închiderea de centrale termice, ce s-a instalat în ultimii ani pe eolian și solar nu acoperă pierderea, plus ca a crescut consumul, investiții ioc în sistemul energetic de transport, cu toate c-au curs miliarde de euro, au întrat în tot felul de buzunare, cum ar fi fost cu câteva milioane de electrice ? Când vorbeau " proștii " de acest aspect acum câțiva ani, erau aceeași inteligenți care nu vedeau această problemă, pentru ca ei așteaptă sa facă alții, adică " o sa se facă ", cine anume ? Constructorii s-au bazat pe stat, statul pe privați, iar electrocutatii nu s-au bazat pe nimic, doar pe cai verzi pe pereți, toți vor bani și profituri mari, de aceea o dau de gard acum cam toți, iar " ecologiștii " rămân cu buza umflată, se trezesc ca sistemul funcționează doar cu bani și profit, aoleu domnii socialiști, trezirea .
    Ford recunoaște că obiectivele sale de electrificare în Europa au fost prea ambițioase
Pagina
12345...959697...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC bmw 520d F11 2011
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 540i E39 ,525d E60,Bmw 320 d F30, seria 5 GT. Renault Clio, Laguna2,Peugeot 307,Audi A6 2.5 tdi 2002, Seat Cordoba,Logan,Iveco, Hyundai i30/i40, Bmw M3 E36
  • MASINA LA CARE VISEZ Bmw 535d F10
  • TOP MASINI 1. Porsche 911
    2. BMW i8
    3. Ferrari 458
    4. BMW 850CSI
    5. BMW M4
    6. BMW M5 ( E39, F10)
    7. BMW M6
    8. BMW 760i
    9. Mercedes CL 65 AMG
    10. Mercedes S600
    11. Corvette Z06
    12. Nissan GT-R
    13. Chevrolet Camaro
    14. Honda NSX
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău