• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ds

  • Membru din 25.09.2020
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1489 in total
  • @auristule, ești fan volga&co., nu? Nasol, când nu mai ai cui vinde gaze începi să visezi cai verzi pe pereți și să vorbești singur pe stradă. Te bagi în seamă și-ți dai cu părerea de vânzările din europa când acasă e purceaua moartă-n coteț. Și ca să-ți traduc: voi cu Moskviciul abia ați descoperit euro5 cu casetofon la bord, da' Dacia pute. Dispari, mă d-aci!
    Dacia Sandero, cea mai vândută mașină în Europa, în noiembrie
  • AM - vă rog eu aduceți modificări site-ului. Pe lângă tradiționalele mânuțe roș-verzi mai băgați și posibilitatea de a vota cu emoticoane gen tăvălit pe jos de râs. La ce gogomănii citesc pe aici, zici că ești la ședința de dare de seamă a auriștilor.
    Uniunea Europeană introduce limite pentru emisiile de particule provenite de la anvelope și frâne
  • @12.45 Poate n-ai înțeles - testul este făcut la 30 km/h. Acum te întreb: Cât de prudent să mergi? Că oricât de prudent ai merge pe zăpada și oricât de mic e stratul, diferența tot există. Dacă la 30 km/h ai 4 m, bănuiesc că la 15 km tot ai ceva diferențe. Și dacă eu am venit cu niște rezultate ale unor teste, ce ar fi dacă ai veni și tu cu altele în care să dovedești afirmația. Ce zici?
    Hyundai și Kia reinventează anvelopele de iarnă: lanțuri integrate în roți
  • @Banditos Crezi că din 2016, de când este articolul, s-a schimbat calitatea anvelopelor în mod radical, astfel încât cei 4 metri diferență între distanțele de frânare să se transforme în 40 cm? În general, cei ce cumpără all season le iau și pentru a reduce din cheltuieli, crezi că vor cumpăra vreun all season de înaltă calitate? Nu, vor lua ceva mai ieftin, pentru că dacă tot fac economie, măcar să fie. Personal am primit mașina anul trecut, în decembrie, tot cu cauciucuri de vară, a doua zi le-am și luat pe cele de iarnă. Și, da, consider cauciucurile all season un compromis care nu merită. Sunt proaste și de vară și de iarnă, sunt mai scumpe, țin mai puțin și în final nu facă mare economie.
    Hyundai și Kia reinventează anvelopele de iarnă: lanțuri integrate în roți
  • Ups! S-a postat aiurea...
    Prețuri noua Toyota C-HR în România: start de la 33.700 de euro
Pagina
12345...105106107...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Bucegi, Roman, IMS, ARO, Dacia 1300 - 1410, Logan, Oltcit Special - Club - TRS, Daewoo Cielo - Matiz, Opel Vectra - Rekord, Peugeot 307 - 407 - 3007, Renault 5, Clio, Symbol, VW Golf, WV LT 35, Kia Sportage, Mazda CX3, Ford Eco Sport + alte multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău