• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ds

  • Membru din 25.09.2020
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1487 in total
  • @Zarnesteanu Să cumpere local? Și eu tot zic chestia asta, dar mi-e teamă că n-o să vedem prea curând așa ceva. Românul e fudul nevoie mare, stă în apartament confort doi sau în garsonieră da' e musai să aibă bmw/vw/audi în parcare, telefon la care plătește rate la bancă și, obligatoriu, haine de firmă cu mult sclipici și etichete. Nu cumpără local, nu cumpără mașini de buget, că râd prietenii de el.
    Marca chineză Denza aterizează în Europa. Primul model, un break electric de 965 CP
  • 629 km în ciclul CLTC înseamnă vreo 516 km în WLTP. Nu e nici rău, dar nici nu te dă pe spate. Probabil că va costa o cârcă de bani, deh, un BYD serios, la jumate din puterea ăstuia, sare de 60 k. Comparativ, o KIA Ev6, pe aceeași arhitectură de 800 v, dar cu o baterie de 80kw net are un range de 450 km. De arătat, zic eu, arată mai bine decât multe europene cu ștaif și pretenții, gen alea cu masca cât un calorifer luminat. Una peste alta, BYD, în câțiva, puțini ani, va da frisoane multor constructori mai ales dacă vor continua și cu termice hibride.
    Marca chineză Denza aterizează în Europa. Primul model, un break electric de 965 CP
  • Nu mașinile de 3-5 ani sunt preferatele românilor, ci cele de 10-15 ani conduse de o bătrânică până la piață și duminica până la biserică și cele cu maxim 115.000 de km. Pentru că se știe că nemții le cumpără cu j-de mii de euro ca să le vândă când fac 100 de mii de km pe doar 8-10.000. Și se mai știe că jafurile de 400.000 km le cumpără alții, nu românii. :)))))
    STUDIU: Mașinile second-hand importate din Germania și Franța rămân preferatele românilor
  • Lose-lose situation, sau când ridici tembelismul politic la nivel de artă și te mai crezi buricul economiei mondiale.
    Audi oprește livrările de mașini către Statele Unite ale Americii
  • Bun așa, autonomie reală între 280-300 km pentru o căciulă de bani, 41.900 (minim). :)))))) Un alt chinezism penibil plin de afafiuri inutile pentru client dar rentabile pentru producător. Până și Matiz-ul avea un bord mai rafinat decât astea doua ecrane trântite în mijlocul bordului. Și nu înțeleg de ce trebuie pentru a deschide mașina să apropii cardul de acces în zona oglinzii când, chiar și pentru Logan, e suficient să-l ai în buzunar când ești în apropierea mașinii.
    Made in China
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Bucegi, Roman, IMS, ARO, Dacia 1300 - 1410, Logan, Oltcit Special - Club - TRS, Daewoo Cielo - Matiz, Opel Vectra - Rekord, Peugeot 307 - 407 - 3007, Renault 5, Clio, Symbol, VW Golf, WV LT 35, Kia Sportage, Mazda CX3, Ford Eco Sport + alte multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău