• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ds

  • Membru din 25.09.2020
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1488 in total
  • Oricât ar fi de ridicat standardul de viață în Elveția, 23.000 sunt, totuși, 23.000 de euro. Și cum nici la ei nu cresc euroii în copaci, n-aș prea crede că vor sta elvețienii la coadă cu cardurile-n mână să strige "să se dea câte una, să ajungă la toată lumea", mai ales că un C3 este cu doar 300 euro mai scump, dar măcar are avantajul de nu fi un no name pe piață.
    Chinezii lansează o electrică accesibilă în Europa: costă 23.000 de euro
  • Mulți văd, puțini pricep. Băi fiii ploii, vă știți voi care, nu trebuie nicio limitare de preț pentru simplul motiv că ai deja o limitare la noxe, respectiv 150g CO2/km în regim WLTP. Și nu multe scumpe, sau poate niciuna, se încadrează sub pragul acesta, sau dacă se încadrează sunt hibride. Așadar: un Audi A5 de 43.000 euro emite 152-160 g/km, un X5M emite 291-296 g/km și mai pot da încă 200 de exemple.
    Începe o nouă sesiune de înscriere în programul Rabla Plus
  • iar îți afișezi prostia? Hai și să-ți spun de ce, ca să nu stai în beznă. Nu de altă, dar tu ți-ai cerut cuvenitul dos de palmă peste bot. Așadar, ia și notează: ANGRENÁJ, angrenaje, s. n. Sistem de roți dințate care se îmbucă una într-alta (cu scopul de a-și transmite mișcarea). Așa ceva nu are ce căuta la suspensia unei mașini, mai ales că Moskvici-ul 2140 avea suspensie pe spate cu arcuri foi. Nu mai bine rămâi tu la ce te pricepi, adică la chestia aia cu mâna. La voturi mă refer... Acum șterge-ți mucii de pe piept și nu mai defila cu ei!
    Succesorul electric al lui Mazda 6 va ajunge și în Europa
  • ... și al treilea model care are cutia montată transversal. Bănuiesc că va fi o mașină foarte echilibrată în ceea ce privește distribuția greutăților, mai ales că in față va veni bateria de 3.8 kvh. Oricum soluția este ingenioasă și, sincer, nu știu dacă a mai avut vreun constructor ideea asta.
    Acesta este noul Lamborghini Temerario: primul Lamborghini din istorie cu tracțiune față
  • O cunoscută revistă auto categorisea bmw seria 5 touring drept un "concept de limuzină premium şi maşină de familie" ce pleacă de pe la vreo 63.000 și sare de 100.000, iar M5 cred că sare binișor. Sincer, mi se pare rurpere-n figuri să dai atât pe ceva care, totuși, e mașină de familie, in care pui cărucioare, cort și alte alea. Și fiind, in principal, pentru familii cu copii nu prea te apuci să-i dai suta-n 3.6 secunde. Pentru drag racing sunt alte configurații și nu le faci cu familia-n mașină.
    Acesta este noul BMW M5 Touring: 727 CP și portbagaj de 1.630 litri
Pagina
12345...666768...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Bucegi, Roman, IMS, ARO, Dacia 1300 - 1410, Logan, Oltcit Special - Club - TRS, Daewoo Cielo - Matiz, Opel Vectra - Rekord, Peugeot 307 - 407 - 3007, Renault 5, Clio, Symbol, VW Golf, WV LT 35, Kia Sportage, Mazda CX3, Ford Eco Sport + alte multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău