• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Raman la parerea ca anii 2007, 2008, 2010, 2012 raman cei mai frumosi si mai interesanti din 2000 pana in prezent... Cat despre constructori... Pe cine sa mai piarda FIA? Ca sunt doar 3 constructori? Doar nu va ramane unul singur... Probabil ala va fi Ferrari. Ramane de vazut ce va face Mercedes cand nu va mai castiga. Renault mai ofera doar motoare, sigur nu se vor retrage. Bani multi, calitate scazuta. Le merge treaba momentan. Red Bull n-au cum sa scape curand de francezi. Mai ales ca RBR a inceput sa fie o prezenta constanta pe podium, chiar si pe 3. Contrar celor spuse de Newey, actuala F1 atrage constructori... Paradoxal.
    Newey: "Formula 1 riscă să piardă constructori din cauza îngheţării dezvoltării motoarelor"
  • @hasule traiesti in padure? Tu crezi ca guvernul italian accepta ca ditamai echipa sa plece in Anglia doar pentru ca nu castiga? Mai ales in situatia in care e Italia... Sa-si mute fabrica in Anglia inseamna ori sa-si transfere muncitorii in Anglia, putin probabil pt ca trebuie sa le asigure acolo cazare, ori sa-i dea afara, cel mai probabil. Adica guvernul va trebui sa plateasca somaj. Sa-si mute fabrica in Anglia inseamna ca guvernul sa piarda niste bani. De unde ii recupereaza? Pai o umfla pe FIAT, ca FIAT n-are unde sa fuga. Sau fuge si ea, dar umfla taxele la masinile FIAT. Si nu in ultimul rand, Montezemolo viseaza(timid, ce-i drept) la politica. E implicat. Muta fabrica in Anglia, se sinucide politic. Oricum Montezemolo probabil va fi noul presedinte Alitalia, condus de arabi. Asa ca e posibil sa renunte la Ferrari. In plus asta duce si la o scadere a vanzarilor produselor FIAT in Italia, chiar daca vorbim de FIAT, Maserati, Lancia, Ferrari, Alfa, Jeep. Newey nu vrea sa ajunga la Ferrari, pur si simplu. Scuza cu familia e un mod eleganta de a-i refuza. Crezi ca sotia lui spune "Refuza alea 50 de mil(spre exemplu) de la Ferrari, lasa ca ma multumesc cu 20". Ii pune Ferrari la dispozitie si elicopter ca sa faca naveta intre Milano si Maranello. Dar omul nu vrea sa lucreze pentru Ferrari, stiind ca acolo e mai multa politica si mai multe afaceri decat sportul in sine.
    Ferrari a încercat să-l recruteze pe Andy Cowell, directorul executiv al Mercedes
  • Nu stiu de ce vi se pare atat de senzational faptul ca ratingul a scazut Italia si il scoateti in evidenta. E normal sa scada, Ferrari nu castiga nimic, la fel Alonso si Raikkonen. Pentru ce sa se uite italienii? Numai noi,romanii, ne umflam in pene cand apare unul de-al nostru mai stralucit prin vreun sport. In tarile civilizate sunt sustinute doar persoanele care au rezultate. Pacat ca Sky a preluat MotoGp, daca mai era la televiziunea publica sau macar Mediaset, ratingul la MotoGP crestea cu peste 50%, tinand cont de forma lui Rossi. Oare in America de sud F1 e pe sistemul PPV? Cred ca asa s-ar explica scaderea brusca, la fel s-a intamplat si anul trecut in Franta... Eu cred ca tanara generatie e in continuare o amatoare de TV, mai ales cu toate televizoarele inteligente. Cine prefera sa se uite pe tableta cand o poate face la o ditamai plasma de 100 de cm? Cat despre sunet... la Dolce se aud doar comentatorii aia cum bajbaie pe acolo sau comentariu in limbi straine. In rest nu prea poti auzi sunetul motoarelor. Aaaa, se aud uneori niste aspiratoare, dar mereu am zis ca vecinii mei fac curat...
    Audienţa Forumulei 1, în scădere în primele cinci curse din 2014
  • Sa inteleg ca astia care il ridica in slavi pe Newey, sunt de acord si cu ceea ce e azi F1, depasirile cu DRS si ERS? Se pricepe la aerodinamica, dar cu atata aerodinamica nu se mai pot face depasiri. Newey a fost doar la echipe care nu construiesc masini. McLaren are cateva modele care nu sunt de referinta. De ce nu a ajuns la Ferrari sau Mercedes ori BMW? Pentru ca adevaratii constructori de masini nu pun accentul pe aerodinamica. Aerodinamica din F1 nu ajunge pe masinile de strada. Ferrari se intereseaza de Newey doar in aceasta perioada, cand e necesara aerodinamica in F1. Mercedes a reusit sa castige si fara Newey "geniul" o data ce s-a pus putin mai mult accentul pe motor si uite ca Newey nu mai e un geniu fara aerodinamica. Prin urmare, vrem ca F1 sa fie o competitie a constructorilor de masini sau a echipelor care n-au nici o treaba cu masinile de strada? Constructorii nu vor fi interesati de aerodinamica, e importanta, dar nu cea mai importanta. Mercedes nu are cea mai buna aerodinamica din F1, tind sa cred ca RBR continua sa fie primii la acest capitol.
    Newey explică retragerea din F1 prin regulamentul tehnic restrictiv
  • Massa niciodata n-a stiut sa depaseasca. Daca pleaca primul, e greu de ajuns. Mai bine sa se duca in raliuri, acolo nu trebuie sa faca depasiri...
    Massa: Am fost cel mai rapid în Canada, ar fi trebuit să câştig"
Pagina
12345...131132133...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău