Ferrari a încercat să-l recruteze pe Andy Cowell, directorul executiv al Mercedes

de Daniel Popescu
Miercuri, 11.06.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari i-a făcut o ofertă lui Andy Cowell, directorul executiv al echipei Mercedes, însă britanicul a refuzat transferul, potrivit presei italiene.

Ferrari a anunţat la sfârşitul lunii mai că va încearcă să recruteze o serie de ingineri de top de la echipele rivale, cu scopul de a-şi îmbunătăţi performanţele în Formula 1.

Informaţiile soseau la puţin timp după apariţia speculaţiilor cu privire la tentativa nereuşită de a-l aduce la echipa pe Adrian Newey, directorul tehnic al celor de la Red Bull Racing.

Potrivit publicaţiei Autosprint, Ferrari i-a făcut recent o ofertă şi lui Andy Cowell, directorul executiv al echipei Mercedes, care supervizează dezvoltarea motorului turbo V6 de 1.6 litri.

Informaţia vine astfel să confirme că Ferrari încearcă să-şi întărească nu numai departamentul aerodinamic, ci şi divizia de motoare, cunoscut fiind faptul că Mercedes beneficiază de cel mai performant motor din Formula 1.

În acest an, Ferrari este într-o criză adâncă şi a pierdut şansa de a recupera. Ferrari plăteşte pentru poziţionarea geografică.

Flavio Briatore
Fost sef Renault
Flavio Briatore, fostul şef al Benetton şi Renault, susţine că Ferrari este refuzată în mod constant de ingineri ca urmare a faptului că are sediul în Italia, iar britanicii nu agreează idea de a părăsi ţara natală.

"În acest an, Ferrari este într-o criză adâncă şi a pierdut şansa de a recupera.

Ferrari plăteşte pentru poziţionarea geografică. Nu Maranello este centrul Formulei 1, ci Anglia. Ferrari are nevoie de o restructurare majoră a echipei. Nu are oameni potriviţi? Nu, totul ţine de organizare. Ştim exact care sunt cei mai buni oameni, dar este dificil să-i aduci în Italia", a precizat el.

Opt dintre cele 11 echipe de pe grila de start au sediul central în Marea Britanie, singurele excepţii fiind Ferrari, Toro Rosso şi Sauber.

Via GMM

Comentarii (4)

  • mai, solutia e simpla, dar o sa coste ceva. Daca nu sunteti in stare sa bateti concurenta concurand, cumparati tot de la concurenta, ingineri, samd. Treceti si la piloti apoi. Trimiteti in vacanta platita pe cine vreti, si pastrati pe cine vreti.
    Presupun ca o sa vreti sa pastrati ca pliot pe Alonso ca sa castigati cu el nu cu altcineva. Ar trebui sa fie (mai) simplu cu Hamilton, Rosberg, Vettel, Ricciardo, Bottas, etc. trimisi in vacanta si Alonso cu racani pe pista. Am zis mai usor, ca totusi ... nu se stie cu racanii si Alonso ii patit. Reteta nu e chiar sigura, dar nu vad alta solutie pentru voi sa ajungeti la titlu cu Alonso
    2 10
  • "Ferrari plăteşte pentru poziţionarea geografică. Nu Maranello este centrul Formulei 1, ci Anglia. Ferrari are nevoie de o restructurare majoră a echipei. Nu are oameni potriviţi? Nu, totul ţine de organizare. Ştim exact care sunt cei mai buni oameni, dar este dificil să-i aduci în Italia"

    Ahaha, as vrea s-o vad si p'asta, cum pleaca Ferrari din Italia cu echipa de F1. Ar fi un bobarnac drept peste nas lui Enzo (daca ar trai dar cred ca oricum s-ar zvarcoli in mormant)

    cum dom'le, nu viseaza crema F1 sa ajunga la Ferrari? Uite ca nu, si acum Ferrari trebuie sa-l urmeze pe Newey in Anglia, ca o sotie devotata, daca vrea Newey ...

    cum dom'le nu se invarte F1 in jurul acestei echipe istorice, nu e Maranello buricul F1? Nu, cica ar fi undeva prin Anglia? Unde in Anglia? Pai cam peste tot :)
    1 2
  • @hasule traiesti in padure? Tu crezi ca guvernul italian accepta ca ditamai echipa sa plece in Anglia doar pentru ca nu castiga? Mai ales in situatia in care e Italia...
    Sa-si mute fabrica in Anglia inseamna ori sa-si transfere muncitorii in Anglia, putin probabil pt ca trebuie sa le asigure acolo cazare, ori sa-i dea afara, cel mai probabil. Adica guvernul va trebui sa plateasca somaj.
    Sa-si mute fabrica in Anglia inseamna ca guvernul sa piarda niste bani. De unde ii recupereaza? Pai o umfla pe FIAT, ca FIAT n-are unde sa fuga. Sau fuge si ea, dar umfla taxele la masinile FIAT.
    Si nu in ultimul rand, Montezemolo viseaza(timid, ce-i drept) la politica. E implicat. Muta fabrica in Anglia, se sinucide politic. Oricum Montezemolo probabil va fi noul presedinte Alitalia, condus de arabi. Asa ca e posibil sa renunte la Ferrari.
    In plus asta duce si la o scadere a vanzarilor produselor FIAT in Italia, chiar daca vorbim de FIAT, Maserati, Lancia, Ferrari, Alfa, Jeep.

    Newey nu vrea sa ajunga la Ferrari, pur si simplu. Scuza cu familia e un mod eleganta de a-i refuza. Crezi ca sotia lui spune "Refuza alea 50 de mil(spre exemplu) de la Ferrari, lasa ca ma multumesc cu 20". Ii pune Ferrari la dispozitie si elicopter ca sa faca naveta intre Milano si Maranello. Dar omul nu vrea sa lucreze pentru Ferrari, stiind ca acolo e mai multa politica si mai multe afaceri decat sportul in sine.
    2 1
  • ferrtule, n-ai intales nick. Nici nu am zis ca se muta. Eu doar eram ironic, aratam cum marea echipa ferrari e o echipa banala, sau mai bine zis doar o echipa, ca si celelalte; nu sunt disperati toti din F1 sa fie la ferrari
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru