• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Dupa doua titluri castigate cu mare noroc, acum soarta ii arata lui Vettel si cealalta parte - marele ghinion(sau poate incompetenta echipei de a-i oferi un monopost rapid, insa incidentul cu Guttierez arata ca Vettel e urmarit si de ghinion). Acum e randul lui Rosberg sa aiba parte de mult noroc. Chestia e ca in ziua in care norocul o sa-l paraseasca, Rosberg si-o va fura de la coechipier(Hamilton, daca va mai ramane) mai rau decat si-o fura Vettel. Vettel mai are in el calitati de mare pilot, care poate rabufni din orgoliu, care mai poate gasi o trasa rapida, in timp ce Rosberg are nevoie sa i se ofere totul pe tava(setarile coechipierului, datele etc.) Ambitia celor de la Mercedes cu Rosberg e una de moment. Poate asta arata si intentiile celor de la Mercedes - sa ramana in joc cat timp au performanta. Cand nu vor mai avea cel mai rapid monopost, Rosberg nu se va evidentia cu nimic. S-a vazut in perioada 2010-2013 cand chiar si Schumacher putea sa-l bata(daca nu facea anumite greseli). Oricum in mare parte Schumacher l-a batut. Sa te bata un pilot de 42 de ani, fie si el Schumacher, eu zic ca e ceva tare trist care trebuie sa-ti dea de gandit. Totusi un pilot slab nu se lasa afectat de asta, caci n-are orgoliu. Si a continuat. Cat despre situatia de la Mercedes, poate fi favorabila lui Hamilton. In Anglia Rosberg n-are nici o sansa la pole sau victorie, daca monopostul lui Hamilton rezista pana la final. Ma astept la o dominatie autoritara a lui Hamilton chiar si asupra propriului coechipier. Campionatul e inca lung, iar cu niste Williamsuri care s-au apropiat, Rosberg poate avea oricand probleme. Iar cu cat cursele se vor scurge, Hamilton va fi tot mai dispus sa riste cu depasiri sau atacuri dincolo de regulament. Ceea ce pe Rosberg nu-l vad facand. Hamilton mai are multe de invatat despre razboiul psihologic. Daca voia sa castige acest razboi, trebuia ca de la inceputul sezonului sa divida garajul in doua parti si sa-l izoleze pe Rosberg.
    Rosberg a câştigat în Austria! Hamilton şi Bottas au completat podiumul
  • @Rob Conform "specialistilor" de pe site, Rob Smedley e un copil, ar trebui sa se intalneasca cu cateva persoane de pe aici, ca sa inteleaga si el cum sta treaba cu Formula 1. Si cu siguranta persoanele respective i-ar da si doua palme, pentru ca a indraznit sa faca o astfel de declaratie :))
    Alonso: "Trebuie să fim mândri de locul patru pe grilă"
  • Dracusorule, care Kimi? A fost candva un Raikkonen in Formula 1. Finlandezul care acum concureaza pentru Ferrari e demn de mila. O masina atat de slaba cu un pilot atat de slab. Se potrivesc. Felicitari Massa! Ramane de vazut ce probleme a avut Hamilton. Pacat ca a iesit larg in turul anterior, era mai rapid decat Bottas cu 0,3. Tot raul lui Hamilton spre binele altora. Ar fi ceva senzational ca britanicul sa castige cursa de maine...
    Massa, pole position în Austria pentru Williams, secondat de Bottas!
  • Pai sa faca si Ferrari de-astea. Sa-i puna pe aia de la FIAT sa modifice motorul Ferrari si in 2015 Ferrari sa aiba motor "nou" FIAT. Ah, stai, pe astia nu-i duce capul...
    Red Bull susţine că există alternative la motoarele Renault
  • Alonso se potriveste perfect in anduranta. Sper sa nu participe cu Ferrari, caci va trebui din nou sa suporte umilinta de a avea o masina mai lenta decat competitia. Sa aleaga o echipa de top si poate castiga din primul an.
    Alonso, interesat să concureze în Cursa de 24 de ore de la Le Mans
Pagina
12345...130131132...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău