• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Curse fragmentate... Cu siguranta va fi mult spectacol. Cum este si DRS, sau KERS, sau pneurile Pishareli.
    FIA oferă primele detalii despre noua procedură de reluare a curselor după Safety Car
  • Mugello nu e circuit de Formula 1! Ala e circuit pentru motociclism. Pe Mugello n-o sa vedem vreo depasire. In ziua cursei, la Monza nu vezi un loc liber. Si probabil biletele se vand imediat cum sunt scoase la vanzare. Daca asa arata un dezastru comercial... Cred ca italienii n-au acceptat spaga bosorogului si acum cauta pe unii care s-o faca. Si cum se face ca Bernie vine cu vestea asta exact dupa ce Montezemolo a anuntat ca vrea sa aduca F1 pe Mugello... Mda, se pare ca Ferari nu se invata minte si continua sa faca politica si afaceri si mai putin sport. In conditiile astea, le doresc italienilor sa ramana cu Mugello si satisfactia ca au acolo o cursa pe care n-o vor castiga curand... Niste incompetenti si germanii astia. Il tot lasa pe senilul asta in libertate.
    Ecclestone anunţă excluderea cursei de la Monza din calendar după sezonul 2016
  • Fara Alonso, Ferrari se batea cu Toro Rosso in clasamentul constructorilor. Sa-l pastrezi pe Raikkonen si sa renunti la Alonso, ar fi aceeasi greseala pe care a facut-o Ferrari in 2009, cand l-a tinut pe Massa si a renuntat la Raikkonen.
    Raikkonen apreciază noua abordare adusă de şeful Mattiacci la Ferrari
  • Mai pot exista si cazuri in care pilotii se scot din cursa in mod intentionat. Au fost in trecut, iar probabil FIA nu vrea sa mai repete astfel de episoade. Poate ca pe vremea aia toata lumea se plangea ca nu exista penalizari. Cine stie... Dar penlizarea lui Perez sau situatia lui Gutierrez e una prosteasca. FIA trebuie sa constientizeze ca mai exista si incidente de cursa, nu poti pedepsi pe toata lumea. Sunt oameni, iar uneori mai fac si ei greseli. E de apreciat intentia lui Lauda. Sper sa nu ramana doar o idee si sa aiba curaj sa o impuna in cadrul FIA. Ar fi frumos ca anumiti piloti care au facut istorie in F1 sa contribuie la imbunatatirea acestui sport.
    Lauda: "Incidentele de cursă dintre piloţi nu ar trebui investigate de comisari"
  • La puscarie! Acum iti pare rau, mai Bernie, dupa ce ai luat spagi de la atatea echipe ca sa le permiti accesul in Formula 1? Asta e mama ipocriziei. Apropo, mi se pare mie sau toata lumea de pe site-ul asta s-a urcat intr-un avion de vanatoare al vreunei armate din lumea asta? Ponta, tu esti, fa, pe aici? Baieti, calmati-va. Cu siguranta nimeni dintre voi n-a facut asta. 1. Trebuie sa fii militar - daca erati, nu va laudati pe internet sau n-aveati pareri puerile cu "looool". 2. Trebuie sa aveti functii inalte in stat/vedete/miliardari - iarasi nu sunteti. Femeile in armata sunt in numar mic si datorita faptului ca multe isi doresc sa stea in fustita prin cluburi sau sa se plimbe prin parcuri decat sa depuna efort fizic in armata. Sunt multi factori. Danica Patrick in F1 e o chestie de imagine. Nimic mai mult. Ca o femeie sa ajunga campion mondial trebuie sa aiba si o mentalitate pe masura. Benigni spunea "Avem un lucru in comun - suntem toti diferiti". Feminismul e o porcarie comerciala.
    Ecclestone: "Aş fi bucuros ca unele echipe să dispară din Formula 1"
Pagina
12345...129130131...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău