• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Oare anul trecut Mercedes nu posta tot felul de filmulete si toti ii criticam sa se ocupe mai bine de dezvoltarea monopostului? Ce treaba au baietii astia care fac filmulete cu aia care dezvolta masina? Sunt oameni diferiti, cu atributii diferite, cu salarii diferite. Ma asteptam la ceva mai interesant. Imi imaginam si eu ca se antreneaza intr-o sala cu antrenori.
    Ferrari dezvăluie cum se antrenează mecanicii care schimbă pneurile la boxe
  • "un monopost cu rezultate bune aici este considerat bun pe orice alt circuit". Anul trecut Alonso a dominat clar cursa din Barcelona si totusi n-a fost competitiv pe oricare alt circuit.
    Avancronica Marelui Premiu al Spaniei: sub spectrul revenirii Red Bull
  • Ceea ce era de sublinit e faptul ca la anii sai, cu experienta sa, cu un titlu, Raikkonen nu mai poate avea scuze de genul "Nu ma inteleg cu monopostul". Daca n-o face e cauza pierduta. Nu mai are timp s-o faca. Ori acum ori niciodata. Nici o echipa n-o sa stea sa astepte un pilot de 35 de ani ca sa se obisnuiasca el cu monopostul si cand o va face va avea 37 de ani. Raikkonen nu e viitorul echipei, e prezent si acum trebuie sa confirme. Cei doi piloti Ferrari nu trebuie sa fie in aceeasi secunda ca sa ne dam seama care e mai bun(cu toate ca nu ne ajuta la nimic), ci faptul ca Alonso ii da o secunda lui Raikkonen demonstreaza clar superioritatea spaniolului la toate capitolele. Si acum e intrebarea - ce echipa investeste 15 mil. intr-un pilot care termina pe 10 si nu se intelege cu monopostul si mai are si 35 de ani? O echipa plina de prosti ca Ferrari. Nu cred ca demisia lui Domenicali e suficienta. Revenirea lui Raikkonen e o alta greseala de-a lui Montezemolo, dupa ce l-a lasat pe Schumacher sa se retraga in 2006, dupa ce l-a pastrat pe Massa in detrimentul lui Kimi. Nu zic ca Montezemolo ar trebui sa plece, dar cred ca in jurul sau are oameni care-l sfatuiesc gresit.
    Ferrari, convinsă că Raikkonen va reveni în curând la forma obişnuită
  • Sa faca cel mai urat monopost din istoria F1 si sa ia titlul cu el. Istoria ii tine minte pe cei care castiga, nu pe cei mai frumosi.
    Debutul modest de sezon al Ferrari, explicat printr-o greşeală de design a monopostului
  • @Monte Raikkonen nu mai are 25 de ani ca sa aiba lumea rabdare cu el. Mai sta 1-2 prin F1 si pe urma isi vede de treaba sa. La anii sai e si greu sa se mai mentina in forma, concentrat s.a.m.d. De aceea toti avem asteptari mari de la el. Toate astea ar trebui sa-l ambitioneze pe finlandez si sa dea totul in perioada asta. In ritmul asta s-ar putea sa fie si ultimul an la Ferrari. Ce rost are sa platesti 15 mil unui pilot care termina pe 10 la 1 min de coechipierul sau? Poti sa-l platesti pe Hulk cu 2 mil. si restul de 13 le investesti in monopost. Sper ca Raikkonen sa faca din F1 prioritatea sa si sa demonstreze ca mai poate fi rapid.
    Ferrari, convinsă că Raikkonen va reveni în curând la forma obişnuită
Pagina
12345...146147148...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău