• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • "updateurile" Ferrari pot functiona in cursa. Cu totate ca nu cred asa ceva. Cred ca maine performanta va insemna sa ramana la 30 de sec. fata de Mercedes. Nu inteleg la ce ii incalzeste pe unii ca Alonso il bate pe Raikkonen sau Kimi termina pe 6. E irelevant. Isi rateaza cariera cu martoaga. Acum Ferrari stie doar sa construiasca parcuri de distractie, masini mai putin. Ferrari a devenit o mare companie datorita rezultatelor din F1 in era Schumacher, Todt s.a. Daca o vor mai tine asa in F1 vreo 4-5 ani, masinile lor de serie nu vor mai fi la fel de bine vazute...
    Hamilton va pleca din pole position în Spania, urmat de Rosberg şi Ricciardo!
  • Cea mai proasta televiziune din Romania - Dolce Sport. Pana la ora asta nu s-au gandit sa dea F1, chiar daca au 4 canale destinate sportului.
    Spania, antrenamente 3: Rosberg, cel mai rapid
  • A reusit Mercedes fara AN, uite ca se poate. Montezemolo sa nu mai fie obsedat sa adune oamenii altor echipe, ci sa-si creasca proprii oameni, proprii campioni. Asta n-a stiut sa faca Ferrari niciodata. Si probabil nici nu va stii. Ca deh, ei au o imagine si traditie si alte bla bla bl-uri inutile. Ar trebui sa dea mai multe sanse pilotilor tineri, sa le acorde mai multa atentie si sustinere. Nu e Ferrari buricul pamantului si nu stim noi. E doar cea mai titrata echipa din F1 si totusi mai are multe de invatat. Cat despre speculatiile legate de plecarea lui Alonso: 1. Alonso are o varsta. Isi va incheia cariera la Ferrari, nu vor renunta italienii la el. 2. Alonso nu va alege sa fie in aceeasi echipa cu Hamilton. 3. Hamilton nu va dori sa fie in aceeasi echipa cu Alonso de astazi, care este un pilot complet. 4. Nu are Mercedes bani sa-i plateasca salariul, cu siguranta Alonso nu va dori acelasi salariu pe care il are Hamilton. 5. Mercedes e proasta sa-i dea 10 mil lui Rosberg. Mai prosti decat aia de la Ferrari care ii dau 15 lui Raikkonen.
    Mercedes neagă speculaţiile despre interesul pentru Alonso
  • Pt Ferrari e important sa recupereze diferenta in cursa. Etapa trecuta erau 25. Sa vedem daca vor reduce diferenta. Daca vor incepe sa recupereze, Mercedes va mai ramane in top 5-6 curse. Red Bull pare ca stagneaza, din Australia si pana acum n-au facut vreun mare progres, chiar au fost depasiti de cei de la Ferrari. Acum italienii trebuie sa confirme sau podiumul din China a fost o intamplare fericita din partea lui Alonso. Forza Ferrari!
    Spania, antrenamente 2: Hamilton rămâne în frunte, secondat de Rosberg
  • @pablo De fapt italienii chiar vor fi la capacitate maxima in Spania, in ceea ce priveste motorul. Cel putin asa anuntasera. Ca vor da totul. Ramane de vazut daca vor recupera si daca vor continua sa aiba un motor fiabil sau le va bubui in nas. @jul Adevarat. Stiu foarte bine. Schimbarea pneurilor a fost cea mai mare dezamagire din ultimii ani, puteau doar sa renunte la anumite tipuri de pneu si sa le foloseasca pe cele care rezistau mai mult. In fine, Alonso n-a facut mare lucru la Monaco sau Silverstone, unde a concurat cu pneuri 2013. Abia dupa Silverstone s-au schimbat pneurile. La Monaco a obtinut locul 7, iar in Anglia a ajuns pe podium dupa ce a abandonat Vettel(parca) si dupa ce i-au bubuit pneurile lui Hamilton. Si nici in Canada n-a fost exceptional, tinand cont ca a termina pe 2 la vreo o diferenta mare de Vettel si era sa-l bata si Hamilton. Nu sunt atat de sigur ca Ferrari se putea bate la victorie pe orice circuit.
    Avancronica Marelui Premiu al Spaniei: sub spectrul revenirii Red Bull
Pagina
12345...145146147...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău