• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jul1974

  • Membru din 19.02.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 13 in total
  • Cred ca Massa pana acum a fost pilotul de teste in regim de cursa si pe masina lui se incercau diverse chestii care apoi cele bune erau implementate pe masina lui Alonso, acum cand s-au rebilitat cat de cat cred ca isi permit sa aiba 2 masini competitive in cursa si nu in totalitate diferite au constatat ca daca trag tare nu se stie de unde vine titlul la constructori cu toata brambureala asta de pana acum, ar fi posibil ca in canada sa avel al 7 castigator-variante sunt: HamHam, Kimi, poate Massa, Schumy???
    Ferrari: "Monaco reprezintă un nou început pentru Massa"
  • M-am plictisit eu de cate rabufniri vad, un fan F1 stie nu de ieri ca in Monaco antrenamente 1 si 2 sunt joi iar antrenamente 3 si calificari sunt sambata, insusi hulitul Miki alexandrescu de la TVR1 o tot spunea si asta datorita faptului ca in Monaco vineri este ziua libera, sambata si duminica primind turistii
    Webber: "Va fi greu pentru Red Bull să obţină pole position"
  • Anul ata presimt ca o sa fie tare greu pentru Vetel, nu mai are acea super masina si cred ca e cam disperat, cred ca o sa faca multe greseli anul asta, ba mai mult cred ca incep sa il prinda ginioanele din urma in ultimii doi ani a avut noroc cu caru se pare ca s-a schimbat soarta, singurul de care imi pare foarte rau este Schumy are un ghinion fantastic, e foarte bun in calificari dar pana acum nu a avut sansa sa concureze corect, ba i-a cedat masina ba a afost acrosat oricum cred ca masina este facuta pentru el si se pare ca l-a cam luat pe Rosberg, pentru mine asta este provocarea sa vad o cursa fara incidente pentru el pentru a vedea cat de bine merge masina.
    Vettel îl jigneşte pe Karthikeyan după incidentul din Malaysia
  • totul cred ca se reduce la bani, va dati seama cati bani inseamna punctele astea, de aceea cred ca i s-a spus ca au nevoie de acel loc anul trecut au strans 44 puncte tot anul cred si anul asta au deja 30, cred ca se aloca o anumita suma de bani de la FIA pentru nr. de puncte dar si pentru locul final ocupat, evident ca ar fi vrut sa castige erau mai multe puncte dar e mai usor de ajuns un pilot si mai greu de depasit chiar su DRS, vezi Schumy vs Ham anul trecut in Italia, l-a ajuns usor dar a stat tururi bune in spatele lui...
    Perez: "Aş fi putut câştiga în Malaysia"
  • nu stiu de ce atat caz cand de fapt ordinele de echipa sunt permise, ce mai tura vura daca au fost ordine au fost daca nu nu???
    Sauber neagă că Ferrari i-a interzis lui Perez să lupte pentru victorie
Pagina
123
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău