• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mihai-sebastian

  • Membru din 09.09.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 73 in total
  • Serios? Parca anul trecut era echipa, anul acesta din cauza pneurilor nu ia starturile bune. La anu ce va mai fi? Mie imi e simpatic Webber, dar trebuie sa mearga putin la un curs pentru demontarea obiectiilor. La acelasi material de competitie, diferenta se face de talent. Daca lupta in primul rand cu Vettel, si pierdea ca se baga cineva in el ( probabil Hamilton, ca sa pastram statistica ), sau avea o pana, atunci intelegeam ghinionul, dar asa... Oare ce s-a intamplat cu modelul Gary Cooper? Cel puternic si tacut, care nu se plange, si gaseste rezolvarea problemei...
    Webber: "Am avut starturi proaste din cauza pneurilor Pirelli"
  • Lumea motor-sportului este definita de mirosul de cauciuc ars, de frane supraincinse, motoare care arunca decibeli in tribune, si accidente, spectaculoase, sau cateodata tragice. Astfel, incidentul Hamilton - Massa nu reprezinta ceva cu adevarat iesit din comun, decat poate incidenta acestor accidente venita din partea lui Hamilton. Si cu astea fiind spuse, am parasit asfaltul pistei, am agatat combinezonul in cui, ne punem sepcuta cu sponsorul nostru, si ne continuam activitatea, de data asta, cea fara volan in mana. Si totusi, nu am lasat sportivitatea in monopost, nu am agatat onoarea in cui, si nu am trantit bunul simt pe asfalt. Acest lucru este deranjant la Hamilton. Putea fii un accident cu cel mai galonat campion, sau cu ultimul nou-venit, modul de a te comporta trebuie sa fie acelasi, pentru ca, surpriza, nu Hamilton e cel care defineste Formula 1, sau sportul, ci Formula 1 a facut ca numele lui sa apara, ca el sa fie Hamilton. Si nu cred ca la nivelul la care s-a ajuns in ziua de azi, are cineva probleme de natura rasista, poate eventual doar el... O fii un complex de inferioritate, dar totusi, cu talentul pe care il are, si daca si-ar educa felul de a fi, ar ajunge sa fie, daca nu aclamat, macar stimat. Si e un lucru mare sa stimezi, si sa fii stimat in ziua de azi, domne'...
    Massa: "Hamilton m-a ignorat după cursa din Singapore"
  • Se spune ca daca vrei sa stii cat de puternic este un om, e destul sa te uiti la dusmanii lui. Acum... vorba asta este de pe vremea samurailor, cand cei cu care erau in conflict avea onoare si verticalitate. Binenteles ca si Schumacher are numarul lui de dusmani, dar in mod evident nu este vorba de tine, esti atat de mic, asa ca mai bine tine-ti parerile de om frustrat pentru tine. Ma gandesc ca se poate generaliza pentru toti care stiu ( doar asa ) sa isi exprime parerea la adresa cuiva. ( nu preferinta ta ma supara, ci modul in care vorbesti de cel care a devenit simbolul Formulei 1 ).
    Ecclestone: "Am avut succes cu Brabham în F1 pentru că am trişat!"
  • Oarecum la ce a spus SIMPATICUS ar trebui sa am o reactie virulenta, dar nu am sa o am, pentru simplul fapt ca orice ar zice, el ramane la stadiul lui, iar Schumacher ramane cel care a rescris analele Formulei 1. Insa, am o sugestie pentru administratorul site-ului: cred ca toti cei care ne exprimam opiniile o facem cu limite, da, o usoara ironie cateodata, un dezacord total fata de alte lucruri, dar de fiecare data facute cu bun simt. Astfel, rog administratotul sa cenzureze astfel de comentarii, care nu sunt decat rabufniri idioate ale unor personaje... cred ca fiecare a inteles. Va multumesc.
    Schumacher: "Accidentul a fost doar o neînţelegere a situaţiei"
  • La un moment dat, Hamilton a declarat ca rabdarea lui are o limita. Sunt curios cat timp o sa mai aiba rabdare echipa cu el. Nu de alta, dar Button e pe locul 2 in campionat, iar el pe 5, deci nu putem spune ca este varful de lance al echipei. Si sincer sa fiu, cu un alt coechipier pentru Button, care sa nu faca atata fanfaronada si sa taca, dar sa faca, cred ca echipa ae fi mult mai sus, si altele ar fi si rezultatele. De asemenea, sa nu omitem ca o buna concurenta intre coechipieri nu face altceva decat sa dezvolte masina. Ar trebui sa isi revizuiasca putin atitudinea, caci instinctul este unul bun, dar pus intr-un mod foarte prost in aplicatie. Si pe langa asta, stim cu totii ca e si fals pe deasupra cu aere. Poate daca prinde pe unul gen Koba, sau Schumi, sau cum era Montoya, sa il trasneasca putin, isi revine. Cat despre comparatia cu Senna, sa nu uitam la atunci cand tanarul Schumacher a avut mici "talente", Ayrton a mers la boxe si la palmuit putin. Poate a fost de bun augur, s-a facut probabil un transfer de talent, de a si inceput dupa Schumi sa castige. Poate de asta are nevoie si Hamilton. Il propun pe Coulthard sa aplice corectia, nu de alta, dar e mai tapan pe picioare :)
    Massa: "Hamilton nu-şi poate folosi mintea"
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău