• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mihai-sebastian

  • Membru din 09.09.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 73 in total
  • In '95 Michael a mers la o echipa Ferrari in probleme, unul din rolurile lui clare fiind sa dezvolte monopostul. Si surpriza, masina a inceput sa creasca, au inceput luptile pentru campionat, si au venit si titlurile. Binenteles, a venit perioada de dominatie cea mai clara din istoria Formulei 1. Acum, daca istoria ne invata ceva, este ca Schumacher dezvolta masina foarte bine, fiind arhi-cunoscute vizitele lui la Maranello pentru a discuta cu inginerii. Si aia era in perioada de tinerete, cand experienta lui era in formare, oarecum ca si cartea recordurilor Formulei 1. Pe langa ascutirea monopostului, probabil ca isi ascute si penita tocului, pentru a mai completa acea carte a Formulei 1, care pe coperta principala are scris ca si numele autorului Michael Schumacher.
    Mercedes: "Schumacher, elementul cheie pentru succesul în F1"
  • Sa speram ca semne bune anul are? Toti stim ca Adrian Newey este un geniu in dezvoltare, dar si Ross Brown are un CV impresionant. Sa devina anul 2012 o inclestare a titanilor, atat din punct de vedere a inginerilor, cat si a pilotilor, avand pe grila atatia campioni mondiali? Si binenteles, sa fie unul din primele semne care sa ii confere lui Michael Schumacher sansa de a lupta pentru al 8 lea titlu? Deja devine viitorul campionat destul de interesant.
    Mercedes GP testează un sistem F-duct pentru aripa faţă
  • Surprinzator de bine a spus. Sa nu intre in probleme si sa tina capul jos. Si a tine capul jos in ideea de a nu fi infumurat, nu de a fi supus.Talent are, cred ca am spus-o de multe ori, si cred ca se vede, dar trebuie sa lupte cu demonii lui. Caci si Raikkonen avea talent cu carul, si din pacate... Nu de alta, dar alt tip talentat, care a stiut sa isi tina sub control iesirile, care intotdeauna a fost respectuos, care are la dispozitie acelasi material ca si Hamilton, iese vice-campion. Deci, in mare parte tine de el ce si cat va reusi.
    Hamilton răsuflă uşurat după locul doi din Coreea de Sud
  • Ferrari este Ferrari. Ma uit la Formula 1 din '91, sau ceva de genu, si de cand a venit Schumacher la Ferrari, pana in momentul in care a revenit la Mercedes, tot cu ei am tinut. Si sunt echipa cea mai titrata din Marele Circ, deci avem asteptari de la ei. Pe Alonso nu l-am gustat niciodata, dar omul lucreaza, isi merita locul la Ferrari, are talent. Astfel, mergand pe aceeasi idee, Ferrari are nevoie de un pilot care sa puna umarul alaturi de Alonso, iar eu intotdeauna am vazut un astfel de pilot in persoana lui Kubica. Si mai sunt altii, care se pot forma intr-o echipa cu traditie, care au ce invata de la un pilot ca Alonso, fie ca este vorba de Perez, sau de altul. Ce este cert e ca Massa nu are ce cauta la Ferrari. Nu e un pilot rau, dar nu are stofa de Ferrari.
    Perez: "Nu-mi este teamă să concurez cu Alonso la Ferrari"
  • Ce inseamna "old school". Imi aduc aminte de incidente in care un pilot forta pe altul fie sa iasa putin pe iarba, fie datorita unei lupte mai intense se taia cate o sicana, si imediat la primul radio se auzea cum urla repede la inginerul de cursa sa deschida plangere catre comisari. Vedem ca ultim exemplu lupta Massa - Hamilton, cu toata taravura. Insa, Michael a reactionat asa cum se reactiona pe vremea cand Formula 1 inca era asemanatoare cu cea din Geneza sportului. Acum insa... uneori mi se pare ca si o echipa de gimnastica feminina e mai rezistenta. Si partea trista este ca nu e vina pilotilor, ci a celor din culise. Logic ca un debutant care intra in cursa si se obisnuieste cu aceste conceptii, cu aceste reguli, nu va putea niciodata sa vada asa ceva ca un incident de cursa, ci doar "un dezaxat care are ceva cu mine". Nu ca ar fi avut dreptate Petrov, evident, dar totusi, un incident de cursa. Astept cu nerabdare momentul in care Baronul sa orchestreze din nou.
    Schumacher: "Nu am putut evita impactul cu Petrov"
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău