• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mihai-sebastian

  • Membru din 09.09.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 73 in total
  • Apai, mult timp nu cred sa mai ia decizi acest Bernie, nu de alta, dar... cat mai poate sa traiasca si el? Stiu cinic, imi cer scuze, dar problema e ca unii nu stiu cand sa spuna gata, sa se retraga precum Hercule Poirot si sa cultive dolvecei. Formula 1 este un secolul 21, in prag de campionat 2012, dar mirosul istoriei este pe circuitele Europei. Dar pe Bernie nu il intereseaza mirosul istoriei, nici macar a spectacolului, si mirosul banului. Dar, ca sa inchei ciclic, cat mai poate sa traiasca?
    Ecclestone: "Europa ar trebui să aibă doar patru curse în calendar!"
  • Pentru a fi campion, in primul rand trebuie sa ai atitudine. Atitudine de luptator, atitudine care sa te duca la limita in permanenta, atitudine care sa te faca sa fii fair-play. Astfel, in mod evident Hamilton trece prin momete delicate, si care din noi nu am trecut prin asa ceva? Dar, fiind campion, trebuie sa ia taurul de coarne, si sa isi rezolve problemele. nu de alta, dar intotdeauna fanii l-au urmarit pe Spartacus, si cele mai grele lupte sunt cele care trebuiesc duse cu tine, si cu viata ta. Acum, declaratia pe care a dat-o, mi-ar placea sa vad partea in care vorbeste pasiunea din el, si astfel sa vad declaratia in care un om ar muri pentru ce face, pentru ce crede. Poate daca ar fi formulat putin mai atent, nu ar fi fost lasat loc pentru polemici. Oricum, fruntea sus, pentru ca e la marginea prapastiei, si la ce am vazut in ultimele 3 luni...
    Hamilton: "Cel mai bun mod de a muri este într-o maşină de curse"
  • Tutu si cu Mutu, cam asa arata problema. Ei doi cu toate problemele care le au incep sa aiba o stare gen tabloide, pierdand ambii din vizor lucrul cel mai important: performanta.
    Massa: "Nu înţeleg de ce am fost penalizat"
  • 2012 va aduce crestere. In mod clar echipa este pe un trend ascendent. Da, probabil ca rezultatele nu sunt cele scontate din prima, deocamdata, si sunt de parere ca 2012 poate aduce doar lupte pentru podium, o eventuala lupta pentru visctorie fiind la mana sansei. Insa, vad acelasi film pe care l-am vazut in 1996 la Ferrari, iar eu, poate considerat de unii nerealist, sunt foarte sigur pe inca un campionat a Baronului. Acum, adevarul e ca de ce sa nu incerce, si de ce sa nu speram. Daca nu iasa, asta este, el s-a simtit bine incercand, noi l-am urmarit la lucru, iar daca iasa...
    Mercedes: "2012, decisiv pentru rămânerea lui Schumacher în F1"
  • Se pare ca nu numai in Romanica se intampla asta. Deci, si la nemti, unde cica totul este dus catre perfectiune, loialitatea este un subiect delicat. Se pare ca 6 din 10 nemti nu isi dau seama ca numarul pilotilor germani in Formula 1 a crescut datorita lui Schumacher. De asemenea, se pare ca nu tin minte ca tot el a fost cel care a pus Germania pe harta Formulei 1. Si cel mai important, se pare ca nu recunosc, nici chiar ei, inevitabilul cand il privesc in fata, caci Schumi nu se va opri la 7. Hai sa mergem cu gandul putin liber, oare cum ar suna un campion mondial care sa aiba 10 campionate?
    Fanii germani cred Vettel va bate recordul de titluri al lui Schumacher
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău