• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • Renault 5, o masinuta mica, practica si fiabila care a revolutionat industria auto. De asemenea o legenda in motorsport.
    115 ani de invenţii Renault
  • Lasand gluma de mai sus la o parte, eu zic ca e o actiune laudabila. Sigur ca nu stim cat de des se intampla asta, ca e usor sa pari erou cand detii controlul asupra butonului de "RECORD" , dar eu sunt pentru astfel de actiuni, clar. Nu vad de ce nu ar face asta mai des? mie mi se pare foarte util, eficient dar si mult mai interesant decat sa spui bancuri intr-un logan ascuns in boscheti in asteptarea unora care sar de limita legala cu 5 km/h. Sigur, si asta trebuie sanctionat, dar nu cand fiecare parcheaza cum il taie capu, semnalizarea e folosita doar prin apasarea triunghiului rosu care automat permite parcarea regulamentara oriunde, cand linia de tramvai e banda de viteza in oras, cand trecerea de pietoni e doar o figura in cap a saracilor care nu-si permit masini si asa mai departe. Probleme in trafic sunt oribile iar nerespectarea legii e la orice pas la aproape orice participant la trafic. Mai lasati dracu radarele alea la intrare in localitate si faceti ceva util, ca pt asta va platim, si pt asta platim si scolarizarile si dezvoltarea voastra profesionala. De stat in masina si cerut actele cred ca multi sunt capabili, nu trebe nu stiu ce academie de politie pt asa ceva.
    Ultima armă a Poliţiei Rutiere din Bucureşti: camera ascunsă
  • O excelenta decizie care va avea cu siguranta un impact asupra vanzarilor. Sunt tare curios cum va evolua acest model, BMW M3 E92 a ridicat bara foarte sus nu doar pt concurenta , cat si pentru succesor..
    BMW M4 va alerga în DTM în sezonul 2014
  • Utima arma a Politiei Rutiere: absolvirea liceului.
    Ultima armă a Poliţiei Rutiere din Bucureşti: camera ascunsă
  • @Inexorabil in primul rand toata stima pentru pasiunea de care dai dovada si pe care ti-o impartasesc, pana la un anumit punct. N-am specificat ca daca n-ar fi Romania cu ale sale impozite (platesti pt un motor de 2500cmc cat pentru 4 de 2000) si cu preturi de carburant controlate de alte interese decat de simpla disponibilitate a resurselor, mi-as lua oricand o masina americana pentru ca ma atrag si m-au atras intotdeauna. Insa, vad ca nu mi-ai citit postul temeinic. Eu n-am spus ca nu au interioare frumoase, ci de proasta calitate si asta nu atunci, ci acum. Acum in anii 2000 sunt de o calitate foarte proasta. Tehnologie? am precizat si asta, nimeni nu contesta inovatiile aduse de ei, dar majoritatea in favoarea confortului, uita-te la injectia mono-punct , mandrie nationala cand la noi era deja depasita. Consumul e un mit? Cum poate fi un mit cand ai o masina inapoiata tehnologic cu 8 cilindri de 5.700 din care au scos 300 de cai? cum sa fie mituri cand citesc pe site-uri in care utilizatorii isi declara consumurile si vad aceleasi cifre astronomice, vad cifre date de producator, imense, insa tu spui ca-s mituri. Ok, dar de ce ar exagera producatorul? Haide sa vorbim despre viraje, in 50 nu stiu ce drfturi faceau americanii dar eu nu vb de drifturi oricum. In America secolului 21 iti cumperi lejer masina cu arcuri lamelare. Una dintre cele mai ravnite masini din lume, e pe arcuri lamelare. Nu ai cum, dar pur si simplu nu ai cum tehnologic vorbim, ingineresc vorbind sa ai abilitati de viraj, distributie a maselor samd mai bune decat un sistem de suspensie independent cu arcuri elicoidale, cred ca nici macar cand vorbim de bara de torsiune nu putem discuta. De ultimele modele putem vorbi de perfomante dar la majoritatea au fost implicati ingineri englezi sau germani. Asta la Ford GT , Cadillac CTS-V si daca nu ma insel la Corvette la fel. Ca si americanul si ca si mine de ce nu, ai pus botul la ce ofera industria auto americana, si pe buna dreptate. Dar uita-te la comentariu tau, vorbesti de ani si vremuri de mult apuse. Inovatii au fost, motoare puternice au fost si performante la fel.Acum americanul cauta altceva si nu mai gaseste si pt asta industria e unde e acum, doar nostalgia a tinut-o in viata multi ani. In incheiere, uita-te la orice test, orice review cu o masina americana vs ceva european. Chiar si facut de americani, vezi 300C SRT vs M5 si AMG, vezi CTS-V vs restu. Si nu in ultimul rand, iti recomand cu caldura documentarul facut de Clarkson "the good , the bad, the ugly" e pe youtube. Vezi cateva comparatii SUA vs restu si ai sa intelegi poate, ca si mine, ca sunt destule neajunsuri in masinile americane insa cu toate astea, tot as vrea una... doua... trei
    Fabrica Saab a fost redeschisă de noul proprietar al mărcii
Pagina
12345...202203204...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău