• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • Nu e nici o controversa, e motor fata-central sau motor amplasat dupa puntea fata, multe masini au acest layout, in general roadstere, Z3, Z4, Z8 (cred) , corvette, viper, se disting dupa botul foarte lung si rotile fata sunt mai catre botul masinii. (nam talen la exprimare la ora asta) Cauta FMR layout, front-mid engline rear wheel drive.
    Maşina lui Jerry Seinfeld, un Porsche Carrera GT, scoasă la vânzare
  • o fii motorul central totusi vorbim de o motorisca v10 care sigur se intinde pe ceva suprafata, cu siguranta nu ocupa cat un L4 de Toyota MR2 si "central" e destul de impropriu spus pentru ca nu se afla sub scaun. Mai corect mi se pare motor amplasat inaintea puntii spate.
    Maşina lui Jerry Seinfeld, un Porsche Carrera GT, scoasă la vânzare
  • Absolut si total de acord cu tine , nu uita insa de California si aici vb de Ferrari, ia vezi un pic unde are motorul? sau Lambo SUV? sau Aston Martin city car? sau BMW cu tractiune fata , 3 cilindrii si turbo? Porsche SUV sau limuzina cu 4 usi? Asta e prietene, traditia, identitatile si principiile marcilor auto nu mai exista. Au descoperit ceva mai interesant si anume $. Daca 60% din clinetii Porsche vor dori masinute mici cu motoare fata, tractiune fata, 5 locuri si portbagaj pentru labradorul familiei, Porsche asta va pune pe masa. Vad ca asa fac toti.
    Viitorul Porsche 911 GT3 ar putea avea motor central
  • @ C-G-C: Calitatea comentariilor tale a crescut simtitor in ultima vreme ceea ce nu poate decat sa ma bucure. Eu unu nu-ti dau manute rosii pentru ca ai stiut sa-ti exprimi parerea fara sa jignesti pe nimeni sau sa zici "eu nu suport F10 ca e de cocalari" . Nu-ti place design-ul e strict alegerea ta si nimeni nu te poate critica pentru asta.Si eu prefer un e39, e34 in favoare lui, inca de E60 vs F10 nu stiu ce sa zic...ma refer strict la design. Aaaa da, a fost interesanta parerea ta.Somn usor si sa ne mai scrii tot asa cu bun simt si umor :)) Referitor la Audi ca parca de A6 era vorba mie sincer imi place design-ul, singura parte care nu-mi place e spatele, pare prea scurt si prea... nu stiu stopurile alea parca ar putea arata mai bine. Din fata arata agresiv, asa cum ar trebui un S-line dar tractiunea fata din nou da de gol.Cel putin vizual, clar noul A6 este un progres fata de vechiul model.Incet incet incep si ei sa investeasca in sasiu, panouri si distributia maselor intre punti.
    VIDEO: Primul test la volanul noului Audi A6
  • De ce nu se precizeaza in "studiu" ca la fel de bine , din simulatoare pe calculator, un copil de 14 ani poate invata cum sa contrabracheze in cazul in care masina supravireaza? sau ca un copil poata invata ca in conditii de aderenta scazuta sau intr-o masina fara abs daca apesi frana pana in fund pierzi controlul? De ce nu mai precizeaza ca , cu ajutorul unui volan performant poti invatat si intelege importanta transferului de mase? Sau ce ar trebui sa faci cand masina subvireaza? Sau cu ce viteza si in ce viteza se abordeaza diverse tipuri de viraje? Eu unul am invatat lucrurile astea cu ceva vreme inainte sa-mi iau permisul si am fost nevoit sa le aplic. Diferenta s-a vazut si ai mei m-au incurajat de mic sa joc simulatoare auto. Personal am invatat toate lucrile de mai sus pe calculator, am invatat cum , ce si de ce se face heal&toe si franarea cu stangul, ba chiar le pot aplica in viata reala, am invatat ce sa fac cand imi fuge fundu la masina pe gheata , am invatat cum sa folosesc frana de mana in avatanjul meu sau cum sa fac pendul inainte de un viraj strans, dar mai mult decat atat mi-am ascutit simturile si reflexele jucandu-ma pe calculator.Cine are impresia ca daca pe calculator intrii cu 300 intr-un ac de par asa faci si in trafic e tampit. Sigur ca or fi si dezavantaje dar eu sustin ca beneficiile sunt insurmontabile.Sa nu vorbim de faptul ca la o competie intre piloti amatori desfasurata anul acesta la noi in tara, nu a iesit invingator un sofer care a facut cursuri de pilotaj, nu a iesit invingator un posesor de BMW cu jde mii de cai, nu a iesit invingator nici macar un pilot amator care participa de ani de zile ca competitii, nu; din 600 de inscrisi a iesit invingator un campion european in simulatoare de racing pe calculator. De ce? pentru ca el poate sa exerseze franarea cu stangu 24 de ore pe zi daca vrea ca apoi sa le aplice pe traseu. Eu zic ca asta spune ceva. Asa ca cei interesati ar fi bine sa investeasca intr-un volan "competent" si sa bage mare ca sunt multe de invatat. Need For Speed SHIFT sau LFS sunt 2 exemple bune de jocuri din care poti ramane cu ceva. @EU: pardon, nu te intereseaza pe tine voiai sa zici dar vad ca tu gandesti pentru toti. Poate inca n-ai inteles dar Automarket este un site de stiri "free for all" de la iubitorul de Trabant pana la fanaticul Ferrari, de la pasionati F1 pana la WRC, nu e facut special pentru tine.Nici pe tine nu te intereseaza ce-mi place mie asa ca tine-ti parerile pentru tine si treci la stirea care e pe placul tau.Deasta este un titlu la fiecare stire ca tu sa poti alege ce crezi ca e interesant pt tine.Aceeasi chestie si cu programele TV, nu mai tot urla ca nu se baga manele pe TVR Cultural, schimba canalul prietene ca cica e democratie...
    Gamerii au şanse mai mari să facă un accident auto
Pagina
12345...227228229...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău