Omul viseaza si spera ... incearca sa induca in eroare. Toti producatorii au avut probleme mai grave sau mai putin grave. Va aduceti aminte de Ford Pinto? Este o parere generala "nu cumpar Ford din cauza problemei pe care au avut-o acum 30 si ceva de ani"?
Singura diferenta este ca acum s-a mediatizat foarte mult ... si oare de ce numai in State?
@BMW-M
ai scris mai sus "Automarket s-a referit la motor transversal pe seria 1 sau pe o eventuala serie noua mini car de oras.", nu te cunosc, si nu am citit tot ce scrii aici, dar nu cred ca am gresit cand am presupus ca tu crezi ca seria 1 are tractiune fata.
@ptr omul
ok, am gresit ca am comparat VW cu Dacia, dar raman de parere ca VAG este cel putin mediu in produsele sale. Sa stii ca si eu cunosc posesori de VW sau Audi care nu au avut probleme deoc cu ele, si unii au peste 200.000 Km, si am vazut multe masini care scot mult fum negru, cei drept de la Mercedes decat de la masini mai vechi de 10-15 ani.
Oricum, fiecare are dreptul sa creada orice despre orice masina, si sa isi cumpere ce vrea. Eu decat am vrus sa spun ca acelas motor poate fi montat arat longitudinal cat si transversal.
Cat despre articol:
Probabil sunt printre putinii care considera ca "patarea imaginii BMW" este un lucru bun. Nu cred ca BMW si PSA ar fi colaborat daca rezultatul colaborarii ar fi ceva mai slab decat ce ar fi produs ei singuri. Prin aceasta colaborare isi asigura costuri de proiectare cel mult la fel de mari ca si cum ar fi conceput singuri motoarele respective, si in plus pot folosi ce are mai bun de oferit fiecare din cele doua grupuri.
Se pare ca si tu esti unul din cei care crede ca seria 1 are tractiune fata.
Pentru restul:
Automarket a scris o tampenie mai sus "... si va fi dispusa transversal". Un motor e un motor, se poate monta oriunde in masina si uricum, fata, spate, mijloc, tranzversal, longitudinal.
Pe seria 3 si seria 5 va fi dispus longitudinal, nu e nici o urma de indoiala.
Nu ma credeti? V8-ul 4.2 de la Jaguar (longitudinal), pe Volvo este montat transversal, toate motoarele comune folosite pe VW Pasat si Audi A4 sunt montate transversal pe Passat si longitudinal pe A4.
"Supercar-ul britanic are o masa de 1.300 de kilograme, cu doar 300 de kilograme mai mult decat McLaren F1" - serios, chiar trebuia sa folositi cuvantul "doar"? 300 Kg in plus este diferenta de la o mersul singur in masina la mersul cu inca 4 persoane. Oricum, masina asta este mai usoara decat competitorii sai.
Ultimele comentarii
572 in total