Doua decenii de la primul Volkswagen Golf G60
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen Golf G60 sarbatoreste 20 de ani de la debutul pe piata. Desi cea de-a doua generatie a lui Golf era deja disponibila intr-o versiune GTI de 1.8 litri cu 4 supape pe cilindru, constructorul din Wolfsburg a echipat modelul Golf cu motorul de 1.8 litri supraalimentat cu un compresor G-Ladder in anul 1990. Unitatea supraalimentata de 1.8 litri furniza 160 CP si 225 Nm, care ii permitea lui Golf G60 sa atinga o viteza maxima de 216 km/h, in timp ce acceleratia de la 0 la 100 km/h era realizata in doar 8.3 secunde.
Pe langa noul motor supraalimentat, care debutase pe Corrado G60, Volkswagen Golf G60 beneficia si de un convertor catalitic si ABS in standard. Modelul avea o masa extrem de scazuta – de 1.080 kilograme pentru versiunea cu trei usi, respectiv 1.105 kilograme pentru versiunea cu cinci usi. La acea vreme, Golf G60 era cel mai performant model din randul Golf-urilor, surclasand chiar si versiunea GTI in materie de performante.
La doar un an si cateva luni de la debutul pe piata, Golf G60 a disparut din oferta Volkswagen de la acea vreme, fiind inlocuit alaturi de suratele sale de cea de-a treia generatie a lui Golf.
Cea mai rapida versiune a modelului respectiv era echipata cu un motor VR6, care avea o configuratie in V la 15 grade si oferea performante deosebite. Propulsorul respectiv a fost instalat si pe o versiune a lui Passat B3, iar Volkswagen a creat si o versiune G40 a lui Polo S. Mai mult decat atat, constructorul din Wolfsburg a creat si o editie speciala lui Golf G60, care era echipata cu jante din aliaj de la BBS si avea o suspensie mai joasa alaturi de discuri de frana mai mari.Via | Autoblog.it
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din General
-
Rimac își dorește să dețină controlul complet asupra mărcii Bugatti, potrivit unor noi informații apărute în presă. În prezent, Rimac deține 55% din Bugatti, în timp ce restul de 45% este în proprietatea Porsche. (17.10)
-
Porsche ar putea avea un CEO nou în curând. Marca germană se află în prezent în negocieri cu Michael Leiters, cel care i-ar putea lua locul lui Oliver Blume. Leiters este fost CEO la McLaren. (17.10)
-
Mercedes-Benz România va avea un CEO nou începând din 1 decembrie. Noul șef al filialei române Mercedes-Benz va fi Kai-Uwe Trillenberg, care este în prezent vicepreședinte de marketing și vânzări Mercedes-Benz Thailanda. (09.10)
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
Noul BMW iX3, prezentat în România: au fost înregistrate câteva zeci de comenzi ferme
-
Gata hibernarea
-
Noul concept Mercedes-Benz Vision Iconic: coupe electric care anunță un nou limbaj de design
-
Lexus LS devine monovolum: prima imagine cu un concept cu 6 roți
Hmmm, mai gandeste-te ca nu e a buna...
Imbina arborele cotit scurt al unui V6 cu o latime situata intre cea a unui V6 si cea unui motor cu sase cilindri in linie, de acolo si denumirea VR6.
La un V6 conventional cilindrii sunt dispusi la 60 de grade.
http://en.wikipedia.org/wiki/VR6_engine
Gresala este mai sus "Golf era deja disponibila intr-o versiune GTI de 1.8 litri cu 16 supape pe cilindru "
Ciudat totusi unghiul atat de mic intre cilindrii.
Cat despre TSI si TFSI,ai idee care e diferenta?
Vag fac masini mai bune decat atunci numai ca nu poti compara o masina cu volan si casetofon cu o masina 2010 cu o groaza de sisteme electronice asistate de computer... asta este problema tuturor marcilor. Ma deranjeaza faptul ca nu intelegeti darcu odata ca lumea evolueaza, trecem la alt nivel .. numai spiritual am ramas atat de retarzi si indobitociti incat sarbatorim Pastele in numele unui basm despre un evreu, cand asa zisul ,,paste'' echinoctiul de primavara se sarbatoare cu mult inainte.
culmea dintre toate marcile din lumea asta toate au evoluat in bine, numai VW se depreciaza tot mai mult....renault, peugeot, seat, honda, hyundai, volvo si toate celelalte nu au plastic si materiale ieftine numai vw asai??!!!!
uita-te la premiile care le iau, cum apare un model nou VW (polo, golf) este declarat automobilul anului, uita-te la vanzari (golf e cea mai vanduta masina in europa din istorie), uita-te la teste facute pe circuit, mereu scot timpi in primele 3
da noah, mentalitatea de roman sentimentalist