• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • @Edikkk din fericire am avut ocazia sa conduc un Ferrari F12 cat am vrut de tare, si pot spune fara nici un fel de ezitare ca nu imi pasa ca un F12 atinge 100Km/h intr-un timp de 2 ori mai mare decat Rimac-ul (sau un Model S Plaid). Rimac-ul iti da numere cu care sa te lauzi in fata prietenilor si senzatii extreme la viteze extreme, dar nu iti da senzatii placute la orice viteza. Ca masina de zi cu zi vreau sa imi cumpar o electrica, dar ca masina de weekend in care sa ma simt bine prefer in continuare o masina pe benzina.
    Renaște Lamborghini Countach: italienii refolosesc numele pentru un hypercar de 800 de cai putere
  • Imi place sa merg cu bicicleta, sunt de acord sa se ia masuri de descurajare a folosirii masinii si a detinerii de mai multe masini, dar nu sunt de acord cu masuri luate intr-o ordine gresita intr-o tara in care aproape ca nu exista infrastructura pentru transport public. Acum o luna am dus masina cumnatului meu la reparat in Craiova, iar de acolo m-am intors cu bicicleta. 65 Km de i-am facut in 2h40m, cu pauze cu tot. Trenul, din gara pana in gara, face 2h, in timp ce in Anglia un tren personal atinge 160 Km/h
    Un nou tip de marcaj rutier în București: șoferii vor acorda prioritate bicicliștilor
  • @fratea - nu inteleg ce vrei sa zici cu "Prima banda trebuie sa aibe un marcaj foarte vizibil pt biciclete lat de 1 m". poti sa clarifici? @Edikkk - "Orice biciclist care este în plus pe străzile din oraş, cu benzi dedicate bicicliştilor, însemană o maşină în minus !!!" ai perfecta dreptate, dar ai ignorat cateva probleme care ar trebui rezolvate inainte de desenarea patrate de care se vorbeste in articol: construirea de piste de bicicleta suficiente si utilizabile (ceea ce mi se pare aproape imposibil pe bulevardele cu parcari in spic si trotuar mai mult lipsa, gen Mihai Bravu si Iuliu Maniu) si aducerea transportului in comun la un nivel decent, pentru ca realist vorbind majoritatea oamenilor pe care ii scoti din masini nu vor folosi bicicleta, mai ales in zile cu vreme nefavorabila (>35 grade, ploi, ninsoare) Cat despre plecarea separata - daca sunt semafoare diferite pentru masini si biciclisti, masinile vor pleca mai tarziu de pe loc, cee ce este tot o blocare.
    Un nou tip de marcaj rutier în București: șoferii vor acorda prioritate bicicliștilor
  • @Andrei & Wonka De Paris nu stiu detalii, dar in Londra transportul in comun este mult mai bine dezvoltat decat in Bucuresti. Oamenii au o alternativa buna folosirii masinii. Cand locuiam in Drumul Taberei si lucram undeva pe Nicolae Caranfil mergeam zilnic cu masina la birou. Dupa ce m-am mutat in Tineretului am inceput sa folosesc metroul pentru a ajunge in Pipera, pentru ca aveam linie directa si ajungeam mult mai repede decat cu masina (scuteam minim o ora zilnic). Asta chiar si in conditiile in care aveam salariu mai mare si o masina pe care voiam sa o conduc mult mai mult (am trecut de la Octavia 1.6i la 335i) Dar discutia asta e degeaba, pentru ca aceste patrate seamana foarte mult cu investitiile in borduri - ceva ieftin care poate fi facturat foarte scump.
    Un nou tip de marcaj rutier în București: șoferii vor acorda prioritate bicicliștilor
  • @@Nimicușor Dan - inteleg incurajarea folosirii bicicletei (prin crearea de piste de bicicleta, de exemplu), dar nu inteleg ingreunarea traficului, care oricum era aproape blocat. In plus, mersul cu bicicleta pe partea carosabila mi se pare oribil in Bucuresti, aceste noi reguli nu ma ajuta cu nimic. Isi aduce aminte cineva de banda de autobuz de pe DN1? in zona fantanii Miorita? Atunci s-a incurajat folosirea autobuzului.
    Un nou tip de marcaj rutier în București: șoferii vor acorda prioritate bicicliștilor
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău