pt.aurel si AUREL si altii care inca nu stiu cand e cursa
E in meniu pe pagina in dreapta (cu negru)
Următoarea cursă Emiratele Arabe Emiratele Arabe
VINERI, 02 Noiembrie
Antr. lib. 1 1.Hamilton 2.Button 3.Vettel
Antr. lib. 2 1.Vettel 2.Hamilton 3.Button
SÂMBĂTĂ, 03 Noiembrie
Antr. lib. 3 1.Hamilton 2.Button 3.Vettel
Calificari 1.Hamilton 2.Webber 3.Vettel
DUMINICĂ, 04 Noiembrie
Cursa 15:00
Tu ai o fixatie pentru Alonso
Ia uite rezultate dupa calificarile de anul trecut
2011 FORMULA 1 ETIHAD AIRWAYS ABU DHABI GRAND PRIX
11 - 13 Nov 2011
5 5 Fernando Alonso Ferrari 1:41.380 1:39.058 1:39.058 16
6 6 Felipe Massa Ferrari 1:41.592 1:39.623 1:39.695 20
Cum poti scoate timpi identici in Q2 si Q3 daca masina nu ai dus-o la limita ? In fine, irelevant, pentru tine Alonso e cel mai slab pilot.
Vettel la fel. Nu inteleg de ce nu esti tu in locul lor.
De pe margine e foarte usor sa critici. Ia sa te urci intr-un monopost si sa le dai la fund la increzutii astia din F1 care habar nu au cum se seteaza si conduce o masina.
Cum l-au pus pe masina s-a si stricat. Credeam ca numai la Ferrari se poate intimpla asa ceva:
Red Bull RB8 - brake discs and calipers 03 November 2012
In Abu Dhabi Red Bull are once again using the new Brembo discs, which feature more than 1000 holes (five holes per row). The team have also chosen to mount the RB8's brake calipers horizontally (see red arrow), at the base of the disc. This is beneficial in terms of centre of gravity, but makes it impossible to bleed the brakes whilst the calipers are still installed on the car. This meant that when Sebastian Vettel complained about his brake pedal after his Practice Three installation lap, Red Bull had to change all four calipers.
sursa http://www.formula1.com/news/technical/2012/881/1023.html
Ia uite ca sint unii care trimit updaturile inapoi la ingineri cu urarile de rigoare :)
Williams FW34 - revised front wing 03 November 2012
On Friday in Abu Dhabi Williams once again tested their new front wing, with three small flaps in its upper section. Drivers Pastor Maldonado and Bruno Senna, however, opted to use the previous solution for qualifying and the race.
http://www.formula1.com/news/technical/2012/881/1024.html
Inginerii de la Williams pot sa iasa la o bere cu cei de la Ferrari :))
GrosJan
Zici ca RBR au facut si azi "servicii de calitate" la masina lui Vettel ?
Iar ai vazut altceva in loc de calificarile din F1.
Cat priveste cat de bun pilot e Alonso ... e clar ca e net inferior tie. Chiar: tu nu esti cumva Schumi incognito ? O fi stiind Schumi limba romana ?
Omule: cand un pilot scoate de trei ori pe un circuit timpi care se deosebesc intre ei doar la zecimi de secunda e clar ca fara sa modifice ceva la setare sau la modul de abordare a unei/unor curbe nu are cum sa mai imbunatateasca. Dar asta deja un zeu al soselelor ca si tine trebuia sa stie. Sau ... nu ?
Au schimbat ceva calutii de la Maranello la masina dar .... tot nu merge:
Ferrari F2012 - revised front wing 03 November 2012
http://www.formula1.com/news/technical/2012/881/1021.html
Ferrari F2012 - new turning vanes 03 November 2012
http://www.formula1.com/news/technical/2012/881/1022.html
PS: si cei de la RBR au adus o inovatie cam cu acelasi succes ca si cei de la Ferrari
Red Bull RB8 - brake discs and calipers 03 November 2012
http://www.formula1.com/news/technical/2012/881/1023.html
Ultimele comentarii
588 in total