Alonso si monopostul sau Ferrari au mers surpinzator de bine pe pneuri medium. La fel cum pe slick pareau sa nu functioneze.
Interesant ca dupa ambele SC monoposturile Ferrari sufereau din cauza lipsei de aderenta cateva ture dupa care isi reveneau.
Foarte buna si viteza de varf pe liniile drete. Se poate ceva contrui pe asta ? Poate da sau poate e prea tarziu.
Nu a remarcat nimeni startul de cursa "genial" al lui Mark. A fost ceva de manual !
Cum sa ajungi de pe locul doi de pe grila de start pe locul 5 intr-un singur tur. In locul lui Horner l-as pedepsi la vara si in loc de concediu l-as pune sa faca 100 de starturi/zi pana le invata cum trebuie.
In turul 20 cu 35 de ture inainte de final, dupa iesirea primului SC Vettel era la 25,161 secunde de liderul cursei Hamilton. Turul 20 e cel in care i-a cedat motorul lui Lewis. Vettel era pe pneuri soft noi noute iar fata lui erau piloti care urmau sa mai faca un schimb de pneuri si sa treaca pe compozitia medie care confera un deficit de cca 1 secunda pe tur fata de pneurile soft. Cei din fata lui aeau deja pneurile soft pe masina de 20 de ture. Aici s-a facut diferenta. Echipa RBR a schimbat strategia din mers si le-a iesit totul perfect.
Fara primul SC si reactia pefecta a RBR nu vad cum ajungea Vettel pe podium.
Mama, mama ce de discutii dupa o cursa ciudata.
Nu tin minte ca in ultimii trei ani sa se fi intimplat atatea incidente urmate de abandonuri intr-un singur concurs.
Regret abandonul lui Hamilton, din punctul meu de vedere el merita sa castige anul acesta la Yas Marina. A fost mult peste ceilalti competitori. Iarasi cedeaza ceva la masina. Pacat.
Kimi un pilot constant bun care a reusit sa isi pastreze calmul (chiar asa Kimi se enerveaza vreodata?) si sa gestioneze foarte bine cursa spre final cand Alonso facea tur dupa tur mai rapid.
Ferrari si Alonso se pare ca au facut totusi un pas inainte si au un regim de cursa foarte bun. A meritat ca mecanicii sa nu doarma doua nopti (daca stirea e adevarata?). Au gasit ceva pe liniile drepte care-i avantajeaza foarte mult. E insa o chestie interesanta la monoposturile Ferrari: nu sint in stare sa incalzeasca suficient pneurile decit dupa ce efectueaza 3-4 ture de pista. Poate de aici li se trag si locurile slabe din calificari. Dupa ambele iesiri ale SC Alonso si Massa aveau timpi execrabili care s-au imbunatatit semnificativ dupa doar cateva ture.
Despre Sebastian numai de bine. Sa ajungi de pe locul 24 pe 3 e o performanta foarte buna. Da, a fost avantajat de cele doua SC. I-au venit ca o manusa. Da, i-au cazut bine cele 7 abandonuri. Da, unii piloti nu si-au aparat corect sansele fata de Vettel. Dar a depasit pe Grosjean, Senna si Button. Acestia nu s-au dat la o parte din fata lui.
Poate ca meritul major in clasarea lui Vettel il are achipa care l-a retras de pe locul 24 de pe grila ca sa-i aduca modificari majore la monopost care sa avantajeze depasirile. Dar e nevoie si de un pilot care sa stie ce sa faca cu modificarile. Inainte de cursa nu as fi crezut ca Vettel va putea urca pe podium. Si uite ca a reusit.
GrosJan daca nu stii ce scrii pe site aici mai bine reciteste-ti posturile
Nu eu am scris:
"Acelasi lucru pot spune si despre Vettel: masina lui poate chiar mai mult decat obtine Vettel dar si el e la randu-i un prost ajutat de monopostul nr-ul 1 de pe circuit si echipa care-i presteaza servicii de calitate net superioare celor de la Ferrari"
Despre Alonso nu mai e cazul sa te citez nu-i asa ?
Un terminat, un habarnist , etc
Repet: vreau sa te vad intr-o masinuta de F1 peste 2-3 ani si sa le dovedesti la toti amaratii ce tare esti. Se poate ?
Ultimele comentarii
588 in total