• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Bun, dupa ce am revazut cursa putem trage cateva concluzii: In turul 20 cu 35 de ture inainte de final, dupa iesirea primului SC Vettel era la +25,161 secunde de liderul cursei Hamilton. Turul 20 e cel in care i-a cedat motorul lui Lewis. Vettel era pe pneuri soft noi noute iar in fata lui erau piloti care urmau sa mai faca un schimb de pneuri si sa treaca pe compozitia medie care confera un deficit de cca 1 secunda pe tur fata de pneurile soft. Cei din fata lui aveau deja pneurile soft pe masina de 20 de ture. Aici s-a facut diferenta. Vettel revine intr-adevar pe locul 21 dar in fata sa toti pilotii trebuie sa mai treaca o data pe la boxe, iar avantajul major a fost ca toti cei 20 din fata lui erau bara in bara datorita SC. Echipa RBR a schimbat strategia din mers si le-a iesit totul perfect. Fara primul SC si reactia pefecta a RBR nu vad cum ajungea Vettel pe podium. La intrarea celui de-al doilea SC Vettel e pe locul 4 la +24,687 secunde de Kimi si la +14,422 secunde de locul trei ocupat de Jenson. Vettel tocmai si-a schimbat pneurile si are din nou softuri noi noute iar cei din fata lui sint pe medium de 9-11 ture si mai au de parcurs cu ele 16 ture. Avand in vedere ca mai erau doar 16 ture ca Seb sa-l ajunga din urma si sa-l depaseasca pe Jenson trebuia sa faca 16 ture cu cca o secunda mai rapide pe tur. Ar fi fost posibil ? Da, poate. Dar nu vom afla asta niciodata :) Concluzie: ambele SC l-au ajutat pe Vettel sa castige pozitii fata de alti piloti. Strategia celor de la RBR a fost impecabila, lor li se datoreaza in mare parte pozitia pe podium insa si Vettel a mers bine. Putea Vettel sa ajunga pe podium fara cele doua SC ? Cred ca ipoteza este exclusa vazand ritmul de cursa al lui Mark care pe un tur era la fel de rapid ca si Seb! Asta cu "stiam ca o sa ajung pe podium" e o cioaca. Il contrazic desfasurarea concursului.Cine nu crede ceea ce am scris mai sus il rog sa revada cursa si momentele pe care le-am relatat mai sus.
    Raikkonen a obţinut în Abu Dhabi prima victorie de la revenirea în Formula 1!
  • Bun, dupa ce am revazut cursa putem trage cateva concluzii: In turul 20 cu 35 de ture inainte de final, dupa iesirea primului SC Vettel era la +25,161 secunde de liderul cursei Hamilton. Turul 20 e cel in care i-a cedat motorul lui Lewis. Vettel era pe pneuri soft noi noute iar in fata lui erau piloti care urmau sa mai faca un schimb de pneuri si sa treaca pe compozitia medie care confera un deficit de cca 1 secunda pe tur fata de pneurile soft. Cei din fata lui aveau deja pneurile soft pe masina de 20 de ture. Aici s-a facut diferenta. Vettel revine intr-adevar pe locul 21 dar in fata sa toti pilotii trebuie sa mai treaca o data pe la boxe, iar avantajul major a fost ca toti cei 20 din fata lui erau bara in bara datorita SC. Echipa RBR a schimbat strategia din mers si le-a iesit totul perfect. Fara primul SC si reactia pefecta a RBR nu vad cum ajungea Vettel pe podium. La intrarea celui de-al doilea SC Vettel e pe locul 4 la +24,687 secunde de Kimi si la +14,422 secunde de locul trei ocupat de Jenson. Vettel tocmai si-a schimbat pneurile si are din nou softuri noi noute iar cei din fata lui sint pe medium de 9-11 ture si mai au de parcurs cu ele 16 ture. Avand in vedere ca mai erau doar 16 ture ca Seb sa-l ajunga din urma si sa-l depaseasca pe Jenson trebuia sa faca 16 ture cu cca o secunda mai rapide pe tur. Ar fi fost posibil ? Da, poate. Dar nu vom afla asta niciodata :) Concluzie: ambele SC l-au ajutat pe Vettel sa castige pozitii fata de alti piloti. Strategia celor de la RBR a fost impecabila, lor li se datoreaza in mare parte pozitia pe podium insa si Vettel a mers bine. Putea Vettel sa ajunga pe podium fara cele doua SC ? Cred ca ipoteza este exclusa vazand ritmul de cursa al lui Mark care pe un tur era la fel de rapid ca si Seb! Asta cu "stiam ca o sa ajung pe podium" e o cioaca. Il contrazic desfasurarea concursului.Cine nu crede ceea ce am scris mai sus il rog sa revada cursa si momentele pe care le-am relatat mai sus.
    Vettel susţine că se aştepta să termine pe podium
  • Alonso nu a pornit atacul prea tarziu pentru primul loc. SC a iesit de pe circuit (a doua oara) in turul42 din 55, adica cu 13 ture in final. Cum au trebuit cateva ture ca sa revina pneurile la temperatura normala la monopost Kimi s-a dus in turul 47 la 3,297 secunde de Alonso cu fastest lap una dupa alta. Abia din turul 48 au inceput fastest lap la Alonso si diferenta a inceput sa se reduca. Poate era posibila si depasirea lui Kmim dar a gresit de doua ori in turul 54 si asa a ramas pe locul Fernando 2. La ambele intrari ale SC monoposturile Ferrari au avut probleme mari in a tine pneurile in regim optim (de fapt nu au reusit deloc!).
    Alonso: "Sunt fericit, mă aşteptam să termin cel mult pe cinci"
  • fgfg E cel putin prostie, ca sa nu spun altfel, sa nu bagi in seama si pe deasupra sa mai si repezesti inginerul care iti da date despre ce se intimpla in jurul tau. Acum un an sau doi (nu mai retin exact) Hamilton a patit o chestie draguta: de la boxe i s-a spus sa o lase mai moale pentru ca va distruge pneurile. El a replicat ca nu poate, pentru ca nu poate merge mai incet. In 5-6 ture apare "team radio" Hamilton. Mesaj de la Lewis catre echipa: mi s-au terminat caucicurile, nu mai pot sa merg cu ele. Raspuns de la echipa spre Ham: bine, vino sa le schimbam. Si s-a dus de rapa clasarea lui. Intre cel de la boxe, care te tine la curent cu ce se intimpla in jurul tau si pillot trebuie sa existe o simbioza. Si desigur respect reciproc. Daca omul de la boxe "are voie" sa te deranjeze doar cand ai tu chef nu e bine deloc. Trage tu concluziile. Si Kimi nu e deloc "Old fashion style". E un pilot bun, exagerat de calm dar in nici un caz zeu. Pacat pentru patima in care a cazut la un moment dat, putea avea multe realizari in viata.
    Raikkonen despre mesajele radio: "Nu sunt atât de idiot încât să nu-mi amintesc ce fac"
  • Daca lui "iceman" i se pare normal sa aiba un comportamnet necivilizat fata de cei care sint la boxe ca sa-l ajute ... ei bine, eu cred ca nu era cazul sa foloseasca acest limbaj. Pana la urma cei de la boxe vad telemetria masinii si nu el. Daca i s-a spus sa nu uite sa tina pneurile la temperatura optima stiau de ce-i cer asa ceva. Dupa retragerea SC in ambele cazuri Alonso avea probleme de aderenta din cauza pneurilor. Si nu din cauza ca nu le-ar fi incalzit. Daca nu era acea diferenta de 3,3 secunde in 3-4 ture intre Kimi si Fernando spre sfarsitul cursei pote altul era deznodamantul castigatorului. Un alt DACA in urma cursei de ieri :)
    Raikkonen despre mesajele radio: "Nu sunt atât de idiot încât să nu-mi amintesc ce fac"
Pagina
12345...101102103...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău