Speed mai tii minte ultima cursa din USA cand s-au retras dupa turul de incalzire toate echipele care erau pe pneuri Michelin ? Dupa incident s-a tot vorbit de o conspiratie a catorva echipe de top care vroiau sa faca o alta organizatie rivala cu FIA si un alt campionat.
Daca mai insista FIA cred ca pana la urma tot acolo se va ajunge.
E anormal sa ceri reducerea bugetelor echipelor dar tu ca si organizator sa cresti taxele de participare.
PS: ce suspnas era pe vremuri cand existau realimentari si nu era obligatoriu sa folosesti ambele compozitii de pneuri. Nimeni in afara echipei nu stia cat combustibil are la bord cel care era in pole position. Nu aveai de unde sa-ti dai seama in ce tur va iesi, cu cat combustibil vor realimenta, ce pneuri o sa foloseasca. Mie imi placea F1 mult mai mult pe vremuri.... CE VREMURI !
Mai au multe idei "crete" cei de la FIA ?
Ce vor mai inventa ? Peste vreo 5-6 ani o sa se treaca la masini electrice ? Eventual cu panouri solare ?
Deja s-a mers prea departe. Era mult mai interesant F1 pe vremea cand nu era obligatoriu sa folosesti ambele feluri de pneuri si existau realimentari. Chiar as fi curios cu cat s-au redus cheltuielile prin aceste doua restrictii. A meritat oare ?
"a testat Dacia Duster ... în cadrul unui eveniment promoţional al celor de la Renault Sport." Ce cauta Renault Sport in legatura cu Duster ?
Vreo varianta de Q7 romanesc/francez ?
sorin nu a fost acelasi tip de accident.
Masina lui Kartikeyan pe linga faptul ca pierdea ulei a si incetinit puternic in mijlocul curbei. Rosberg a incercat sa-l evite, dar nu a mai avut cum. A fost asemanator cu accidentul lui Mark de mai tarziu. Asta este, se mai intimpla astfel de accidente. Bine ca au scapat teferi.
S-ar putea sa nu ajunga o victorie la Austin si sa fie nevoie de victorie si la Rio. De cand nu am mai vazut un final de concurs Ferrari in pozitiile 1 si 2.
Ultimele comentarii
588 in total