• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Nu m-am "desteptat". E logic ceea ce am scris mai sus. Insa atat timp cat o echipa formata din doi piloti ocupa la start prima linie sau colegul de echipa este intre primii patru e clar ca masina este foarte buna si ajuta pe cel care obtine pole. Am mai spus-o. Ferrari au avut doua pole anul asta ambele obtinute in conditii de ploaie. Niciuna in conditii de carosabil uscat. Mai sus de locul doi (Massa la Monza nu au obtinut). Si asta in 17 curse ! In 17 curse niciodata nu au fost cei mai rapizi in conditii de timp insorit ? Au o mare problema. Insa in ultima cursa se pare ca au reusit sa imbunatateasca semnificativ monopostul pe linie dreapta cei de la Ferrari. Alonso a depasit fara nici o problema doua McLaren iar Kimi nu a fost in stare cu al lui Lotus Renaul sa depaseasca un monopost condus de Felipe Massa , care era in regim de economisire de combustibil. E un pas mare inainte. Mai lipseste ceva ca sa aiba sanse reale sa bata RBR. Daca vor reusi sau nu ramane de vazut. Oricum, acum datele problemei "cine va fi campion la piloti" s-au schimbat. Vettel isi poate permite un abandon in una din cele trei curse ramase si tot are sanse sa castige. Alonso insa daca abandoneaza pentru el e fatal.
    Vettel a câştigat Marele Premiu al Indiei!
  • "No kers" am vazut abia in turul 44 la "team radio" Mark cand Alonso era la cca 2,2 secunde de el. Interesant ca pana atunci nu avea tururi semnificativ mai lente decit Vettel iar Alonso era cam la fel de rapid ca si Mark. Depasirea a fost in turul 48 cand inca Mark nu avea Kers insa nu am vazut nici un pilot intirziat care sa-l fi incomodat. Oricum pe linia dreapta Ferrari a fost foarte rapida in India si in mod clar i-au avantajat si cele doua lini drepte consecutive in care au putut utiliza DRS.
    Vettel: "Scânteile de la podea nu m-au afectat în niciun fel"
  • Cata inversunare ! Vettel e cel mai bun sau Alonso sau Hamilton ? RBR e mai rapid sau Ferrari e mai slab ? Nu am vazut pe nimeni sa gandeasca in termeni globali. Ansambul Vettel si RBR deocamdata conduce "pachetul" Alonso si Ferrari. Asta inseamna ca "pachetul" Vettel & RBR sint mai buni. De ce ? Nu situ, in ultimele patru curse se pare ca cei de la RBR au gasit ceva care i-a scos destul de mult in fata. Poate fi recuperat decalajul ? Poate da, poate nu. Pentru ca RBR deja sint mai in fata si degeaba aduc noi updaturi Ferrari si McLaren, s-ar putea sa nu fie de ajuns. Pentru ca si RBR isi imbunatatesc masina. Puteti vedea aici imbunatatirile aduse la monoposturile RBR si Ferrari in ultima luna http://www.formula1.com/news/technical/ In India insa "pachetul" Alonso & Ferrari a cam tinut ritmul cu ambele RBR. Alonso cand a ajuns pe pozitia 3 era la cca 6 secunde de Vettel. A terminat la 9,5 secunde in spatele lui. Probabil ca Vettel nu a mai fortat dar din timpii lui nici nu parea ca e la parada. Deci in 56 de tururi Alonso a pierdut 3,5 secunde fata de Vettel. Pare aproape de RBR lui Vettel. Asa o fi ? Vedem saptamana viitoare in Abu Dhabi.
    Vettel a câştigat Marele Premiu al Indiei!
  • Eventual strategia Ferrari ca sa-i incurce pe RBR si McLaren ar putea fi ca Felipe sa fie "sacrificat" si sa ramana pe pista cu cateva ture in plus fata de cei din fata,sau schimburile de pneuri ale lui Felipe sa fie decalate fata de cei din fata si sa-i intirzie excesiv. Insa asta ar insemna ca monoposturile Ferrari sa "consume" mai putin pneurile decit RBR si McLaren. Ceea ce nu prea e asa, cel putin nu e mare diferenta. Anul trecut Alonso asa a ajuns pe locul trei: a ramas cu 2-3 ture in plus pe pista inainte de schimbul 2. Vedem ce va fi maine, sper sa fie un spectacol frumos si sa castige cel mai bun.
    Vettel: "Ferrari ne-ar putea surpride prin strategie"
  • Anul trecut strategia a fost slick-slick-hard Cum se porneste pe slick prea multe variante de strategie nu sint disponibile
    Vettel: "Ferrari ne-ar putea surpride prin strategie"
Pagina
12345...111112113...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău