chioru
Cum se face de un pilot depasit ca si Allonso e "practic" si nu teoretic singurul pilot din cei 22 care are sanse sa ajunga campion ? Cum ar fi aratat campionatul la piloti daca nu exista episodul Grosjean din Belgia sau "incidentul" din Japonia ? Cine ar fi fost pe primul loc la piloti ? Cum ai fi vorbit acum despre Ferrari si Alonso ?
Ferrari nu au facut cea mai rapida masina dar e cea mai fiabila dintre toate cele 12 monoposturi. Pe asta s-au bazat pana acum iar acum trebuie sa o imbunatateasca urgent. Daca e si posibil asta ramane sa vedem in urmatoara luna.
Daca nu vor reusi Vettel e campion.
pt.GrosJan
Se pare ca nu ai vazut calificarile de vreme ce spui ca "Vettel nu greseste, profita de masina cand are una." Tocmai ca in Q3 la primul tur rapid a gresit si abia in al doilea tur a scos timpul de pole. Vettel e predispus la greseli daca e sub presiune. Anul asta a gresit de mai multe ori dar il ajuta masina, de asta e acum in fata.
Acele updaturi care s-au pus pe Ferrari se pare ca din nou nu functioneaza (a cata oara !). Iarasi datele din tunel nu se confirma pe pista.E bine torusi ca Felipe e in linia a treia.
GrosJan
Tu ai o hiba la creieras. Tu cand auzi de Ferrari si Alonso ti se intuneca imaginea !
Las-o fratioare mai moale ca ajungi la Balaceanca. Daca castiga Vettel titlul la piloti tu castigi cateva miloane de euro? Sau $ ? Sau lei?
Fiecare e liber sa tina cu ce pilot vrea. Nu o sa convinigi niciodata pe sustinatorii altui pilot ca tu ai dreptate si Vettel e cel mai bun. Intotdeauna vor exista contra argumente. Problema ta e ca nu esti in stare de o discutie civilizata cu nimeni. De ce ? Nu stiu, "mingea" e in curtea ta.
pt.GrosJan
Eu cred ca tu te uiti la teleonovele si nu la F1.
Citat dupa calificarile de azi din India (sursa aici http://formula1.automarket.ro/stiri/vettel-va-pleca-din-pole-position-in-marele-premiu-al-indiei-47522.html)
"În plus, Red Bull Racing a reuşit pentru a treia oară consecutiv să monopolizeze prima linie a grilei de start ... "
Adica un pilot RBR castiga ultimele 3 curse, in ultimele 3 curse locul 1,2 in calificari sint ambele masini RBR si tu spui ca Mark nu stie ce e la Ferrari ? Eu cred ca e destul de clar unde ne aflam acum in F1.
Wake up my friend !
Articolul ar trebui conexat cu
Red Bull a avut anul trecut cel mai mare buget dintre echipele britanice
http://formula1.automarket.ro/stiri/red-bull-a-avut-anul-trecut-cel-mai-mare-buget-dintre-echipele-britanice-47479.html
Desi personal nu cred ca are vreo logica limitarea bugetului. Mai avem un pci si trecem si pe masini diesel sau cu panouri solare. Tot pentru reducerea costurilor. Din cauza modificarilor de regulament F1 si-a pierdut prea mult din farmec. Acum 5-7-10 ani nimeni nu trebuia sa isi menajeze penurile. Nu se intimpla ca sa nu participi la Q3 pentru ca sa-ti ramana inca un rand de penuri soft.
S-a mers pe limitarea capacitatii cilindrice a motoarelor si imlicit pe reducerea vitezei. S-a compensat destul de bine prin modificarile de aerodinamica. Acum din nou se vrea reducerea capacitatii cilindirce a motoarelor. Pai mai un pic si masina mea din garaj va avea un motor mai mare decit cele de F1 (in garaj am un 1,6 16V de productie Renault). Ce rost au cursele de masini fara dezvoltare ?
Ultimele comentarii
588 in total