• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Daca era vorba despre o echipa din Romania se spunea ca au un "comportament balcanic". Cum sint din GB au un comportamnet insular ? :))
    Hamilton nu a fost informat despre upgrade-urile McLaren pentru India
  • RBR si Ferrari sint egale ? Ciudat. Ia citeste articolasul asta: Webber: "Toate semnele arată că suntem pe drumul cel bun" http://formula1.automarket.ro/stiri/webber-toate-semnele-arata-ca-suntem-pe-drumul-cel-bun-47357.html
    India, antrenamente 2: Vettel îşi intensifică dominaţia
  • Eu nu am vazut o dominatie atat de "clara". Pe pneuri dure Alonso era mai lent decit Vettel cu 0,1s ceea ce e infim. Pe pneuri soft Vettel a reusit o singura tura mai rapida in care a scos timpul de pole. a mai facut 2 ture in care a scos cu 0,5-0,6 mai lent decit propriul timp adica cam unde e turul lui Alonso. Webber a scos timpul cel mai bun tot intr-un singur tur si apoi timpi mult mai slabi. Turul cel mai rapid al lui Alonso nu a fost curat, a avut cateva erori. Totusi, avand in vedere ca e vorba doar de antrenamente nu cred ca sit foarte concludente. Nu avem de unde sti daca toti pilotii au mers la maxim sau s-au pastrat pentru antr.3 si calificari. Eu cred ca duminica prima grinla de start inca nu e sigur ca va fi Red Bull. PS: in ultimele 15 minute s-a mers cu rezervorul plin. Nici aici nu era diferenta majora intre Vettel, Hamilton Raikkonen si Alonso.
    India, antrenamente 2: Vettel îşi intensifică dominaţia
  • Mai cum le stii tu pe toate GrosJane. Ai uitat ca in 2010 in ultima cursa motorul monopostului lui Alonso era limitat ca si turatie si putere din lipsa de motoare disponibile ? Daca tot il denigrezi de cate ori vezi numele lui Alonso raspunde-mi te rog la o intrebare: De ce oare Alonso a castigat in ultimii 2 ani toate cursele care s-au desfasurat pe ploaie si asta indiferent de cat de bun/slab e Ferrariul de sub el ? Mai mult ! Anul asta Ferrari are doua pole in calificari. Ambele pe ploaie, ambele obtinute tot de Alonso. Si tu il compari cu piloti de la coada clasamentului ? Ceva imi scapa in modul tau de gandire ! Sau tie iti scapa ceva ?
    Alonso critică Ferrari: "Vorbim prea mult şi aducem prea puţine update-uri"
  • Pai unul dintre abandonurile lui Alonso tocmai Grosjean l-a provocat. Ce tupeu pe el !
    Lauda: "Titlul mondial nu este încă decis"
Pagina
12345...113114115...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău