• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Nu vad de ce ar fi avantajate doar producatorii de motoare Ferrari si Mercedes iar Renaul nu ar fi. De ce oare dl. Hornar e tot timpul gica contra celorlalti ? Si de ce oare nu s-a luat nici o masura in urma repetatelor incalcari ale regulamentului pe care le-au facut cei de la Red Bull Racing?
    Red Bull: "Stabilitatea regulamentului, cheia reducerii costurilor în F1"
  • Conform celor de la Lotus sistemul de evacuare de tip Coandă "permite îmbunatăţirea forţei de apăsare aerodinamică şi care vine cu dezavantajul că reduce puterea motorului pe liniile drepte." Cum Ferrari nu e cel mai rapid monopst pe linie dreapta nu imi prea vine sa cred ca e solutia de care au nevoie. Poate impreuna cu un DDRS sa mai compenseze ceva. Au nevoie de o masina mai rapida un pic (la motor nu pot umbla, eventual ceva la setari dar atunci il pot duce usor la limita si exista riscuri mari) si un pic mai buna in viraje. Nu trebuie sa se raporteze la RedBull ci la ceea ce au acum. Sa vedem ce o sa iasa !
    Ferrari pregăteşte noi update-uri pentru cursa din India
  • De cand se tot reduc costurile in F1 spectacolul si esenta competitiei au scazut mult. E anormal ca pilotii sa trebuiasca sa aiba grija de pneuri ca sa ajunga la final. Era mult mai spectaculos pe vremea cand erau permise alimentarile cu combustibil, cand puteai sa mergi cu ce pneuri vrei si nu era obligatoriu sa folosesti ambele compozitii, cand puteai in timpul anului sa aduci imbunatatiri atat masinii cat si motorului sau cutiei de viteze. Asa au progresat masinile de formula 1 si pe cale de consecinta au beneficiat ulterior si masinile de serie de diverse "gadgeturi" de siguranta (de exemplu ESP si ASR pe masinile de serie provin din dezvoltarile din F1).
    FIA: "Noul Acord Concorde va fi semnat în câteva săptămâni"
  • In 2007 Kimi a castigat datorita "prostiei" fara margini a celor de la McLaren-Mercedes si mai putin datorita lui.
    Raikkonen speră să reediteze povestea câştigării titlului din 2007
  • pt.Aur_1989 Reciteste prima fraza a articolului "Publicaţia spaniolă 20 Minutos a identificat o posibilă explicaţie pentru forma foarte bună arătată de Felipe Massa ..." Deci poate fi o alta speculatie din presa "de specialitate". Nu e nimic sigur atat timp cat nu apare un comunicat sau o imagine cu acea evacuare modificata. Eu nu am vazut nici un anunt de la Ferrari dar asta nu inseamna ca nu e adevarat. Pot sa aduca imbunatatiri la masina si sa nu spuna lasand astfel concuenta sa-si bata capul de ce au devenit mai bune masinile rosii Desi cred ca nici cu o poza nu rezolvi mare lucru din cauza vopselei negre de pe monoposturile Ferrari din zona unde e evacuarea.
    Presă: Massa a concurat în Coreea cu o nouă evacuare, urmează DDRS
Pagina
12345...114115116...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău