Daca e adevarata stirea probabil au vrut sa vada daca datele obtinute in tunelul de vant se confirma si pe circuit si de asta nu au pus pe amble masini. Anul trecut nu au putut dezvolta masina mai deloc. Datele din tunelul de vant care aratau o imbunatatire a monopostului pe circuit erau exact pe dos.
Timpii din calificarile din Corea il arata intr-adevar mai aproape pe Felipe de Fernando decit pe celelalte circuite de pana acum:
Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3 Laps
4 5 Fernando Alonso Ferrari 1:39.144 1:37.987 1:37.534 19
6 6 Felipe Massa Ferrari 1:38.937 1:38.253 1:37.884 16
Ehhh, RBR si-a revenit dupa un start fals. Cum cel putin 3 din urmatoarele 4 curse (in USA e dilema) sint favorabile RBR campionatul la constructori si piloti pare sa se incline inspre ei.
Dar cum pana acum am avut un campionat imprevizibil orice e posibil.
Mai ales datorita limitarii referitoare al numarul de motoare utilizate in anul competitional. In ultimele dpua curse toate echipele implicate in lupta pentru primele 4 locuri vor folosi motoare care au mai rulat si in alte curse. Vedem ce va esi de aici. Sper sa fie spectacol !
Domnu Hornar ... pardon, Horner
Mark are tot atea sanse sa castige campionatul la piloti cate am eu sa castig anul viitor titul, avand in vedere ca nu prea o sa particip.
Maxim de puncte ce pot fi castigate in cele 4 curse ramase e de 100. El are acum un deficit de 63 puncte si e pe locul cinci in clasament. Asta inseamna ca in trei curse primii patru trebuie sa abandoneze.
E adevarat ca in Corea a mai aparut un kamikaze care sa mai rareasca din pilotii de pe grila la start (Kobayashi) pe linga deja consacratii Romain Grosjean si Pastor Maldonado dar e cam prea mult de lucru.
Roaba ? Care roaba ? Care stop ? Care restu ?
Care trasa ? De par ? De cap ? de ????????
Tu pana la urma despre ce vorbesti mai sus ? Tu zeu al soselelor (era sa scriu al sosetelor) ! Care e legatura intre ce ai scris tu mai sus si subiectul articolului ?
Nu mai raspunde ca e inutil ! Odata ce nu esti capabil de o discutie civilizata poti sa te intorci pe sosele (grija mare la santuri ca unele sint cam adanci). By.
GrosJan
E clar ca nu am habar cum se seteaza o masina de formula 1, inca nu am avut "privilegiul" sa setez niciuna in realitate.
Daca esti curios cum iau eu virajele "cand merg la piata" te invit sa stai pe "locul mortului" ca sa poti aprecia corect ce si cum. Sau mai bine astepti sa cada si un pic de zapada pe carosabil ca sa fie mai fun ?
Desi aici se discuta despre cu totul altceva pot sa-ti fac pe plac.
Ultimele comentarii
588 in total