• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Daca e adevarata stirea probabil au vrut sa vada daca datele obtinute in tunelul de vant se confirma si pe circuit si de asta nu au pus pe amble masini. Anul trecut nu au putut dezvolta masina mai deloc. Datele din tunelul de vant care aratau o imbunatatire a monopostului pe circuit erau exact pe dos. Timpii din calificarile din Corea il arata intr-adevar mai aproape pe Felipe de Fernando decit pe celelalte circuite de pana acum: Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3 Laps 4 5 Fernando Alonso Ferrari 1:39.144 1:37.987 1:37.534 19 6 6 Felipe Massa Ferrari 1:38.937 1:38.253 1:37.884 16
    Presă: Massa a concurat în Coreea cu o nouă evacuare, urmează DDRS
  • Ehhh, RBR si-a revenit dupa un start fals. Cum cel putin 3 din urmatoarele 4 curse (in USA e dilema) sint favorabile RBR campionatul la constructori si piloti pare sa se incline inspre ei. Dar cum pana acum am avut un campionat imprevizibil orice e posibil. Mai ales datorita limitarii referitoare al numarul de motoare utilizate in anul competitional. In ultimele dpua curse toate echipele implicate in lupta pentru primele 4 locuri vor folosi motoare care au mai rulat si in alte curse. Vedem ce va esi de aici. Sper sa fie spectacol !
    Webber: "Toate semnele arată că suntem pe drumul cel bun"
  • Domnu Hornar ... pardon, Horner Mark are tot atea sanse sa castige campionatul la piloti cate am eu sa castig anul viitor titul, avand in vedere ca nu prea o sa particip. Maxim de puncte ce pot fi castigate in cele 4 curse ramase e de 100. El are acum un deficit de 63 puncte si e pe locul cinci in clasament. Asta inseamna ca in trei curse primii patru trebuie sa abandoneze. E adevarat ca in Corea a mai aparut un kamikaze care sa mai rareasca din pilotii de pe grila la start (Kobayashi) pe linga deja consacratii Romain Grosjean si Pastor Maldonado dar e cam prea mult de lucru.
    Red Bull exclude ordinele de echipă în India
  • Roaba ? Care roaba ? Care stop ? Care restu ? Care trasa ? De par ? De cap ? de ???????? Tu pana la urma despre ce vorbesti mai sus ? Tu zeu al soselelor (era sa scriu al sosetelor) ! Care e legatura intre ce ai scris tu mai sus si subiectul articolului ? Nu mai raspunde ca e inutil ! Odata ce nu esti capabil de o discutie civilizata poti sa te intorci pe sosele (grija mare la santuri ca unele sint cam adanci). By.
    Vettel a câştigat în Coreea de Sud şi a devenit liderul clasamentului!
  • GrosJan E clar ca nu am habar cum se seteaza o masina de formula 1, inca nu am avut "privilegiul" sa setez niciuna in realitate. Daca esti curios cum iau eu virajele "cand merg la piata" te invit sa stai pe "locul mortului" ca sa poti aprecia corect ce si cum. Sau mai bine astepti sa cada si un pic de zapada pe carosabil ca sa fie mai fun ? Desi aici se discuta despre cu totul altceva pot sa-ti fac pe plac.
    Vettel a câştigat în Coreea de Sud şi a devenit liderul clasamentului!
Pagina
12345...115116117...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău