• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Despre ce decalaj vorbeste Rosberg ? Poate fata de McLaren al lui Button. Ca fata de Hamilton diferenta a ramas maricica de tot. Interesant e ca Button a primit in Corea updaturi la miasina Hailton insa nu. Si tot Lewis a fost mai rapid intre cei doi :)
    Rosberg susţine că Mercedes a redus decalajul faţă de McLaren
  • pt.GrosJan Nu si daca cel putin una dintre curse se va desfasura pe ploaie ! Aici se vede diferenta dintre pilotii de pluton si campioni. Pe ploaie Vettel nu exceleaza si poate sa nici nu ajunga pe podium.
    Vettel şi Alonso anticipează un final incendiar de sezon
  • Huh ? Ce e cu postul asta ? pablo256r la 15.10.2012, 16:51 GrosJan perfect de acord cu postul tau de la 15.10.2012, 15:47 ca tot eu am scris al catelea cont p'acilea vericule? Asta nu imi apartine mie ! Cum e posibil asa ceva ? pt.marius_kji Si daca Felipe il depasea pe Fernando in turul 40 iar in turul 52 Fernando incerca o recucerire a locului 3 si Felipe in scotea in decor era mai bine ? Alonso a facut cel mai rapid tur a lui in Corea in turul 52. Unde era Massa atunci ? La cate secunde in spatele lui Alonso ? Massa e la 5 victorii diferenta de colegul sau in clasamentul pilotilor, daca el nu e in stare sa judece de buna voie ce e mai bine pentru echipa e neces sa i se spuna pe tema radio sa stie toata lumea. Nu cred ca era cazul nici azi si nici la Monza sa i se spuna lui Felipe ce sa faca cand e in preajma lui Fernando. Asta trebuia discutat inainte de cursa.. Repet: ordine de echipa au fost si vor fi tot timpul. Probabil cateodata te mai ia valul cand esti in spatele volanului. Echipa insa intotdeauna isi va urma interesele! PS: daca situatia era inversa, Massa pe locul doi in clasamentul pilotilor si Alonso la 128 de puncte de el, lui Alonso crezi ca nu i se spunea sa o lase usor si sa isi ajute colegul ? Sincer ma indoiesc.
    Presă: Massa rămâne la Ferrari în 2013, dar va fi înlocuit de Vettel în 2014
  • pablo O sa caut saptamana asta cand o sa am o fereastra ca sa va indic exact GP in care Felipe a luat setarile de la Alonso pentru ca nu mai intelegea nimic din functionarea pneurilor pe masina. Stiu doar ca acelasi lucru l-a facut si Button in aceasi cursa. Pur si simplu nu mai stiau incotro sa mearga. Massa si Button nu reuseau nimic in cursa iar colegii lor de echipa terminau in fata. A fost decizia corecta a lui Massa si Button, dupa acea cursa a inceput revenirea lor. Asta cu masina mai slaba pentru un pilot si mai buna pentru celalalt nu o cred. Pur si simplu nu are logica. Masina e una pentru amandoi, cu bune cu rele. Dezvoltarea masinii de obicei o primesc ambii asa ca nici aici nu pot fi diferente prea mari. Difera insa esential setarile masinii. PS: pentru cei care ati tine mortis sa ma contraziceti: de cate ori anul asta Felipe dupa start a fost in spatele lui Fernandocu doua maxim rei pozitii ? La finalul cursei insa diferenta intre ei era de la cer la pamant. De ce ? Excludem accidentele de care a avut parte Felipe. De ce aceasta diferenta intre pozitia de la start si cea de la finalul concursului ? Nu pilotul face diferenta ? Ia ganditi-va cat de mult se schimba comportamentul masinii in timpul unei curse. Sint extrem de multe variabile pe care doar pilotul si echipa de la boxe le pot compensa. Din pacate influenta pneurilor a devenit esentiala , poate mai importanta, decit cat de buna e masina. Asta e F1 din ziua de azi.
    Vettel a câştigat în Coreea de Sud şi a devenit liderul clasamentului!
  • GrosJan perfect de acord cu postul tau de la 15.10.2012, 15:47 As mai completa ca cel mai rapid tur efectuat ieri de Fernando a fost in turul 52. Deci pare plauzibil ca Fernando si-a menajat pneurile intre turul 35-45. Nu numai Felipe a avut probleme in intelegerea functionarii pneurilor anul acesta. Revedeti evolutia (de fapt involutia) lui Button din acest an. Si Jenson si Felipe au apelat la setarile colegilor pe care le-au adaptat stilului lor de condus si de aici a inceput revenirea lor.
    Presă: Massa rămâne la Ferrari în 2013, dar va fi înlocuit de Vettel în 2014
Pagina
12345...116117118
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău