Despre ce decalaj vorbeste Rosberg ?
Poate fata de McLaren al lui Button. Ca fata de Hamilton diferenta a ramas maricica de tot. Interesant e ca Button a primit in Corea updaturi la miasina Hailton insa nu. Si tot Lewis a fost mai rapid intre cei doi :)
pt.GrosJan
Nu si daca cel putin una dintre curse se va desfasura pe ploaie !
Aici se vede diferenta dintre pilotii de pluton si campioni. Pe ploaie Vettel nu exceleaza si poate sa nici nu ajunga pe podium.
Huh ?
Ce e cu postul asta ?
pablo256r
la 15.10.2012, 16:51
GrosJan perfect de acord cu postul tau de la 15.10.2012, 15:47
ca tot eu am scris
al catelea cont p'acilea vericule?
Asta nu imi apartine mie !
Cum e posibil asa ceva ?
pt.marius_kji
Si daca Felipe il depasea pe Fernando in turul 40 iar in turul 52 Fernando incerca o recucerire a locului 3 si Felipe in scotea in decor era mai bine ?
Alonso a facut cel mai rapid tur a lui in Corea in turul 52. Unde era Massa atunci ? La cate secunde in spatele lui Alonso ?
Massa e la 5 victorii diferenta de colegul sau in clasamentul pilotilor, daca el nu e in stare sa judece de buna voie ce e mai bine pentru echipa e neces sa i se spuna pe tema radio sa stie toata lumea.
Nu cred ca era cazul nici azi si nici la Monza sa i se spuna lui Felipe ce sa faca cand e in preajma lui Fernando. Asta trebuia discutat inainte de cursa..
Repet: ordine de echipa au fost si vor fi tot timpul. Probabil cateodata te mai ia valul cand esti in spatele volanului. Echipa insa intotdeauna isi va urma interesele!
PS: daca situatia era inversa, Massa pe locul doi in clasamentul pilotilor si Alonso la 128 de puncte de el, lui Alonso crezi ca nu i se spunea sa o lase usor si sa isi ajute colegul ? Sincer ma indoiesc.
pablo
O sa caut saptamana asta cand o sa am o fereastra ca sa va indic exact GP in care Felipe a luat setarile de la Alonso pentru ca nu mai intelegea nimic din functionarea pneurilor pe masina. Stiu doar ca acelasi lucru l-a facut si Button in aceasi cursa. Pur si simplu nu mai stiau incotro sa mearga. Massa si Button nu reuseau nimic in cursa iar colegii lor de echipa terminau in fata.
A fost decizia corecta a lui Massa si Button, dupa acea cursa a inceput revenirea lor.
Asta cu masina mai slaba pentru un pilot si mai buna pentru celalalt nu o cred. Pur si simplu nu are logica. Masina e una pentru amandoi, cu bune cu rele. Dezvoltarea masinii de obicei o primesc ambii asa ca nici aici nu pot fi diferente prea mari. Difera insa esential setarile masinii.
PS: pentru cei care ati tine mortis sa ma contraziceti: de cate ori anul asta Felipe dupa start a fost in spatele lui Fernandocu doua maxim rei pozitii ? La finalul cursei insa diferenta intre ei era de la cer la pamant. De ce ? Excludem accidentele de care a avut parte Felipe. De ce aceasta diferenta intre pozitia de la start si cea de la finalul concursului ?
Nu pilotul face diferenta ? Ia ganditi-va cat de mult se schimba comportamentul masinii in timpul unei curse. Sint extrem de multe variabile pe care doar pilotul si echipa de la boxe le pot compensa.
Din pacate influenta pneurilor a devenit esentiala , poate mai importanta, decit cat de buna e masina. Asta e F1 din ziua de azi.
GrosJan perfect de acord cu postul tau de la 15.10.2012, 15:47
As mai completa ca cel mai rapid tur efectuat ieri de Fernando a fost in turul 52. Deci pare plauzibil ca Fernando si-a menajat pneurile intre turul 35-45.
Nu numai Felipe a avut probleme in intelegerea functionarii pneurilor anul acesta. Revedeti evolutia (de fapt involutia) lui Button din acest an. Si Jenson si Felipe au apelat la setarile colegilor pe care le-au adaptat stilului lor de condus si de aici a inceput revenirea lor.
Ultimele comentarii
588 in total