Raikkonen speră să reediteze povestea câştigării titlului din 2007

de Daniel Popescu
Luni, 22.10.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kimi Raikkonen spune că va lupta pentru titlul mondial până în ultima cursă a sezonului, întrucât şi în sezonul 2007 a câştigat trofeul din postura de outsider.

Titlul din 2007 nu a fost decis până în ultima cursă, aşa că orice este posibil.

Kimi Raikkonen
Pilot Lotus
Cu patru curse înainte de final sezonului, Sebastian Vettel şi Fernando Alonso s-au evidenţiat ca principalii favoriţi la titlul mondial, diferenţa dintre cei doi fiind de numai şase puncte.

Chiar dacă nu a obţinut nicio victorie în acest an, Kimi Raikkonen continuă să ocupe locul trei la general datorită parcursului constant, însă are de recuperat 48 de puncte cu numai 100 disponibile.

Acest lucru nu îl demoralizează pe pilotul echipei Lotus, care a făcut o referire directă la titlul cucerit în 2007 atunci când a fost întrebat dacă mai speră la trofeu. În urmă cu cinci ani, Raikkonen a devenit campion deşi avea de recuperat 17 puncte în ultimele două curse, pe vremea când o victorie era recompensată cu numai 10 puncte.

"Nu are niciun sens să-mi stabilesc obiective. Trebuie să continuăm să muncim cât mai mult posibil pentru a câştiga puncte bune şi vom vedea ce se întâmplă.

În privinţa luptei pentru titlu, diferenţa faţă de Vettel este foarte mare acum, aşa că va fi dificil să-l ajung din urmă, dar vom continua să forţăm. Trebuie să continuăm să muncim din greu şi să menţinem ridicat nivelul motivaţiei. Personal simt că motivaţia mea este înalta, la fel ca întotdeauna. Sunt determinat să obţin cele mai bune rezultate. Titlul din 2007 nu a fost decis până în ultima cursă, aşa că orice este posibil", a declarat finlandezul.

Coechipierul său Romain Grosjean se confruntă în continuare cu numeroase critici din cauza accidentelor provocate în startul mai multor curse, însă şeful Eric Boullier este încrezător că francezul este pe drumul cel bun după prestaţia din Coreea de Sud.

"În ciuda presiunii, a făcut o cursă bună în Coreea de Sud şi cred că acum înţelege ce trebuie să facă pentru a evita astfel de lucruri în viitor. Obiectivul lui Grosjean pentru restul sezonul este clar: să construiască pe platforma creată în ultima cursă şi să ajute echipa să câştige maximum de puncte în ultimele patru curse", a precizat Boullier.

Via Lotus

Comentarii (11)

  • In 2007 Kimi a castigat datorita "prostiei" fara margini a celor de la McLaren-Mercedes si mai putin datorita lui.
    8 18
  • Asta inseamna ca si alonso a castigat 2 titluri mondiale datorita problemelor lui Kimi Raikkonen si Michael Schumacher!!!!!!
    22 3
  • mobius
    Sunt de acord cu "pablo256r", in ceeace priveste titlurile lui Alonso situatiile sunt complet diferite, in orice campionat exista un pilot care are mai putin ghinion decat ceilalti si castiga, sau poate ca este mai bun si de aceea are mai putin ghinion.
    3 10
  • @mobius
    Te cam contrazici singurel, mobius!!! Deci alonso nu are ghinioane pt ca e prea bun.....dar cat ati bocit voi fanii alfonzo anu' asta ca vai, saracu' miortaila are ghinion si o masina slaba!!!! Dar, de fapt, dupa spusele tale din comm anterior, alfonzo nu are ghinion!!! ci e slab,d-aia are ghinioane!!! :)))
    4 2
  • GrosJan
    in 2007 a avut o masina cu care putea castiga curse si a castigat. Acum, bazandu-se doar pe fiabilitate si constanta e mai greu cu atat mai mult cu cat masina nu pare a fi macar a treia. Ar fi 6 masini care s-ar putea clasa in fata lui. Dar inca este posibil.
    10 0
  • GrosJan
    mei, ce nu ati inteles?
    Alonso fie e bun dar ghinionist ca nu are masina, fie e bun pentru ca nu e ghinionist, fie e bun doar pentru ca castiga. E imposibil sa fie slab.

    Vettel, fie e slab dar norocos pentru ca are masina, fie e slab pentru ca e ghinionist, fie e slab chiar daca castiga. E imposibil sa fie bun.

    CLARRR!?

    ps: e unu care are trairi intense cu Alonso. E ocupatia lui principala, bine ca are si el una.
    13 0
  • mobius
    In toti cei trei ani cat a stat la Ferrari, Alonso a avut o masina cu mult mai slaba decat RBR si chiar McLaren, asta s-a vazut cat se poate de clar in sesiunile de calificari. In curse Alonso a reusit sa compenseze intr-o oarecare masura carentele masinii. In privinta ghinionului eu consider ca un pilot are ghinion atunci cand il lasa masina in tururile finale ale cursei, este in avantaj si asta se intampla din cauza masinii, nu din cauza stilului de pilotaj. Tot ghinion se chiama si atunci cand pilotul care este in avantaj este lovit fara a avea vreo vina, de un altul, care o face neintentionat si asta duce la pierderea cursei de catre primul.
    1 6
  • @....us
    daca ar fi fata as intelege.....dar un barbat obsedat de un barbat......e grav....
    3 0
  • mobius
    o masina poate fi mai buna (relativ la celelalte masini) in cursa cu rezervorul plin fata de calificari. Deci asta cu proasta masina ca nu stiu ce in calificari vs in cursa poate fi o gogorita. In plus Alonso a ratat cateva calificari cand avea masina, deci ....
    2 6
  • mobidick
    lui Alonso nu prea i-a explodat motoru cand conduceau o cursa si lupta pentru campionat. Lui Kimi, Schumacher, Vettel cam da. Si uite asa se vazu Alonso cu 2 titluri si cat p'acilea si al treilea. De "bun" rau rau de tot.
    10 1
  • @.....us
    Esti in lumea ta....... Mai zi acolo!!! :)))
    0 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru