• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Nu e adevarat ca pneurile de anul acesta impiedica RBR sa aiba un regim de cursa superior Lotus sau Ferrari ! Seb minte. Dar minte pentru fani. Cunoscatorii se uita la date. Ia sa vedem datele de parcurgere a cursei din Barcelona in ultimii trei ani: 2011 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:39:03.301/ 2012 Pastor Maldonado Williams-Renault 1:39:09.145/ 2013 Fernando Alonso Ferrari 1:39:16.596. Deci o oprire la boxe in plus si aproape acelasi timp total de parcurgere al cursei ! Sint mai lenti pilotii in cursele de anul acesta ? Serios ? Ia sa vedem cel mai rapid tur cum a fost: 2011 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 52 1:26.727/ 2012 Romain Grosjean Lotus-Renault 53 1:26.250/ 2013 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 56 1:26.217. Timpi destul de asemanatori. Cine minte ? RBR ? Vettel ? Va rog sa cautati date reale si nu mai credeti toate prostiile celor de la RBR. PS: daca tot sinteti fani formula 1 puteti va rog sa-mi explicati cum e cu stirea aia data de bossul RBR cum ca ar fi fost nevoie sa reduca la 80% puterea motorului ca sa nu distruga pneurile? Adica reduci puterea motorului dar cursa se termina in acelasi timp ca si cum ai merge cu motorul la maxim ? Ceva imi scapa .... cineva minte :)
    Vettel susţine că pneurile l-au împiedicat să câştige în Spania
  • fly cum ti-a iesit tie ca RBR au facut anul acesta mai multe curse bune decit Ferrari ? Sau Lotus ? Au trecut 5 curse Seb are 2 victorii, Alonso 2 iar Kimi 1. Daca te uiti la clasamentul la constructori sau piloti nici acolo nu vad acea mare superioritate. Nu ai cum sa vezi de e acum pe cineva campion. Nici la piloti si nici la constructri. Sezonul mia are 14 etape. Oricine poate castiga mai ales ca RBR, Lotus si Ferrari sint destul de apropiate. Da, Kimi e constant bun. Face exact ceea ce a facut Alonso anul trecut: termina pe podium in fiecare cursa. Bravo lui, a fost in carti pentru titlul la piloti si anul trecut. ceasca Ti-as reaminti ca nu s-a schimbat in mod esental regulamentul anul acesta ! S-a schimbat compozitia pneurilor la cererea FIA si nu a Pirelli. S-au vrut mai mult spectacol, cu un schimb de pneuri in plus fata de anul trecut. Pirelli asta a si facut !
    Alonso a câştigat Marele Premiu al Spaniei
  • Corect Mika :) Mai e cale lunga de tot pana sa ajunga McLen pe podium. Din pacate deocamdata in cursa concureaza doar RBR, Lotus si Ferrari ... cateodata si Mercedes. Restul nu conteaza. In cursa de azi cele doua McLaren au terminat la 80 de secunde de castigator. E prea mult. Din pacate pentru ei
    Alonso a câştigat Marele Premiu al Spaniei
  • Ce ti-e cu statistica asta! 18 dintre cele 22 de curse de la Barcelona de până acum au fost câştigate de pilotul care a plecat din pole position, cursa nu a fost castigata niciodata de un pilot care a pornit mai sus de pozitia 3 pe grila de start. Stastica incalcata ! Bine, ca sa fiu un pic rautacios (desi recunosc ca imi pare rau de ce li se itimpla la cei de la Mercedes - mare pacat, au bagat multa munca, multi bani si au o problema majora intotdeauna in cursa!) de fapt daca scadem cei doi piloti Mercedes, care oricum nu au contat in lupta pentru podium, Alonso a pornit de pe pozitia 3. Cu riscul de a ma repeta: ce performanta au monoposturile Ferrari in regim de cursa ! E incredibil. Sper sa-i tina cat mai mult pana nu-i vine vreo idee lui Newey si se trezesc cei de la RBR.
    Alonso a câştigat Marele Premiu al Spaniei
  • Ce ritm de cursa au aratat monoposturile Ferrari ! Fata de Mercedes care ... hai ca e bine, pana la urma au obtinut puncte prin Rosberg. Dar sa ajungi de pe locurile 1,2 pe 6,12 dupa cursa ? Sau sa spunem ca Hamilton a plecat in cursa de pe locul doi dar a terminat la un tur de castigator. Jenant ! Altul bun de tot. Perez pleaca in cursa de pe 8 iar colegul Button de pe 14. La finalul cursei Button termina inaintea lui. Una peste alta o cursa frumoasa iar datorita rezultatului final al cursei ambele titluri puse in joc s-a mai echilibrat un pic. Sa vina cursa de la Monaco!
    Alonso a câştigat Marele Premiu al Spaniei
Pagina
12345...394041...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău