• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Aici cam are dreptate. Ce bine au gandit cei de la Ferrari : au doua echipe, una pentru monopostul de anul acesta una pentru monopostul de anul viitor. Bravo lor. Au un mic avantaj care se poate dovedi chiar decisiv pentru titlurile puse in joc in acest sezon.
    Ferrari: "Următoarele trei luni sunt cruciale pentru sezonul 2013"
  • Daca modifica compozitia si implicit comportamentul pneurilor o sa creeze din nou confuzie. Unii incep sa inteleaga pneurile actuale altii doar bajbaie prin intuneric. Daca le modfica compozitia toata munca echipelor se duce de rapa. De ce sa le modifice ? Pentru ca RBR nu mai stie pe unde sa-si scoata camasa ? Uitati-va la cursa din Barcelona. RBR prin declaratiile lui Vettel s-au laudat ca au mers mai slab in calificari pentru ca ei mizeza in cursa pe pneurile hard. Ei bine, acele pneuri nu au functionat deloc pe RBR. Pirelli e de vina ? Hard au folosit si Ferrari si Lotus. La ei a functionat. Jalnic ce a ajuns F1.
    Pirelli modifică pneurile începând cu Marele Premiu al Canadei
  • Flav unde ai vazut tu ca a trecut pe la boxe vre-un pilot de sase ori in Bahrain ? Unul singur a fost de 5 ori (Giedo van der Garde/ Caterham-Renault). Cativa de patru ori majoritatea de 3 ori. Verifica aici rezultate oficiale http://www.formula1.com/results/season/2013/896/7209/pit_stop_summary.html Am mai sus-o si la alta stire. Ceea ce sustin cei de la RBR e o mare minciuna. Nu sint mai lente monoposturile de anul acesta fata de cele de anul trecut. Verificati rezultatele oficiale si nu va mai uitati in gura celor de la RBR. Ei critica pneurile pentru ca nu le pot gestiona. Dar aceleasi pneuri sint si pe monoposturile Ferrari sau Lotus. Si ei nu au nimic impotriva lor. Timpii din calficari sau timpii in care se parcurge o cursa nu s-au inrautatit cu toate ca se efectueaza o oprire in plus la boxe. Cum poti sa fii la fel de rapid per total cu o putere scazuta la motor la 80% si sa mai pierzi 18-22 de secunde cu un pitstop ? Raspuns logic ... dati-l voi. Ia uitati aici: - calificari Spania 2012 (rezultat Q1/Q2/Q3) 1.Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:22.583 1:22.465 1:21.707 - calificari Spania 2013 (rezultat Q1/Q2/Q3) 1.Nico Rosberg Mercedes 1:21.913 1:21.776 1:20.718 - cursa Spania 2012 castigator: Pastor Maldonado Williams-Renault timp total 1:39:09.145 - cursa Spania 2012 castigator: Fernando Alonso Ferrari timp total 1:39:16.596 Cel mai rapid tur in cursa: -2012 Romain Grosjean Lotus-Renault 53 1:26.250 -2013 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 56 1:26.217 Aceleasi rezultate le veti avea si daca alegeti oricare alta cursa de pana acum ! De ce anul trecut pneurile au fost in ordine iar acum unele echipe le critica si le indica ca si vinovate ca nu pot castiga?
    Red Bull: "Formula 1 a devenit o competiţie pentru gestionarea pneurilor"
  • Din cele doua declaratii ale lui Alonso si cea a lui Kimi nu rezulta deloc vre-o frica de Mercedes. Da, la Monaco e dificil sa depasesti. Ai doar doua zone de depasire (la iesirea din tunel si linia start-sosire) si alea destul de stranse. Dar mult mai usor e sa depasesti pe cel din fata ta la boxe. Cu siguranta vom vedea astfel de depasiri la urmatoarea cursa.
    Alonso şi Raikkonen se tem că Mercedes poate câştiga la Monaco
  • Cum sa nu poti depasi la Monaco ? Schimbi pneurile cu un tur mai repede decit cel din fata ta, revii in cursa fara sa ai pe cineva in fata ta, faci un prim tur foarte bun si ti-ai lasat aversarul in spate. Ferrari a aratat asta destul de bine in Australia, China si Spania. Ceilalti sa invete de la ei. Nu e greu deloc ... sau poate ca e ? :)
    Mercedes: "Nu avem nicio soluţie magică pentru monopost"
Pagina
12345...383940...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău