• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • As reformula un pic ultima fraza: Putem spune că E21 a fost mai rapid in cursa decit media echipelor in cursele de pana acum insa s-a descurcat cel mai bine cu gestionarea pneurilor. Deocamdata pentru ei asta este cheia succesului: un schimb de penuri mai putin decit concurentii directi si clasarea pe podium.
    Raikkonen, nemulţumit de locul doi din clasamentul general
  • Nici daca primesc pneurle de anul trecut nu o sa-i ajute pe cei de la mercedes sa obtina rezultate mai bune. Si anul trecut au avut aceeasi problema cu degradarea pneurilor. Nu e de la pneuri ci e de la monopost. Ca sa gaseasca rezolvarea ar avea nevoie de teste. Teste cu care ei nu sint de acord. De ce oare ? Sint masochisti ?
    Mercedes, mulţumită de decizia Pirelli de a schimba pneurile
  • De ce nu vor oare unele echipe sa se poata face teste in timpul anului ? De ce le este frica ? O sa mearga pe circuit cu monoposturi care doar in tunelul de vant le-au testat ?
    Pirelli: "Cursele din 2014 ar putea fi scurtate din cauza degradării pneurilor"
  • daniboy in Malayesia nu cumva s-a pornit in cursa cu pneuri de ploaie intermediare pentru ca circuitul era inca ud ? Inainte de a da cu parul te rog sa verifici ? Nu de alta dar in cursa amintita NIMENI nu a schimbat pneuri in turul 4.Doi piloti au schimbat in turul 5 restul in turul 6 si 7. Schimburile de pneuri au fost pentru ca circuitul se usca si se putea renunta la pneurile de ploaie. Poti verifica aici: http://www.formula1.com/results/season/2013/894/7197/pit_stop_summary.html Eu nu am comparat mere cu pere! Am comparat date din cursa de pe acelasi circuit din 2012 cu cele din 2013. Anul trecut nimeni nu se plingea de pneuri anul acesta sint cateva echipe care nu mai pot castiga din cauza pneurilor. Cel putin asa spun. Eu cred ca e fals, problema lor este altundeva. Monoposturile RBR si Mercedes nu functioneaza pe pneuri hard. Problema asta a avut-o si Ferrari acum doi ani si nu au putut sa o rezolve tot sezonul.
    Red Bull: "Formula 1 a devenit o competiţie pentru gestionarea pneurilor"
  • Tu cel de dupa copac (care-mi dai reply fara sa-ti dezvaluiesti macar userul). In Australia Alonso&Ferrari l-au sarit pe Vettel la fel cum au facut-o in cursa de la Barcelona: schimb de pneuri cu un tur mai inainte decit contracandidatul. Kimi l-a depasit pe Hamilton in China in acelasi mod. Despre ce vorbim aici ?
    Mercedes: "Nu avem nicio soluţie magică pentru monopost"
Pagina
12345...373839...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău