• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Interesant e faptul ca desi au avut strategii diferite cei doi piloti Force India au terminat pe pozitiile 7 si 8 la 3,5 secunde diferenta. Sutil cu doua iesirii la boxe ca si Kimi.
    Sutil vrea să termine cel puţin o cursă pe podium în 2013
  • Iar i-au dat monopost defect lui Mark ca sa se "afirme" colegu' ? Pacat de Mark.
    Red Bull critică McLaren pentru defecţiunile sistemului ECU pe monopostul lui Webber
  • Dupa acelasi rationament cu speculatiile voastre (Alonso favorizat ca a intrat mai devreme la schimbul de pneuri) cel mai suparat ar trebui sa fie Vettel. Nu am vazut pe nimeni sa laude faptul ca tocmai prin intrarea la boxe a lui Alonso cu un tur mai repede decit Vettel/Massa a reusit sa-i depaseasca pe amandoi. Toata lumea spune ca Alonso a fost avantajat. Eu spun ca Alonso a avut de castigat. Dar nu ar fi fost de ajuns strategia daca pe acel tur 22 in care a intrat si Vettel nu ar fi obtinut o diferenta suficienta ca sa-l depaseasca. Atentie la "micile detalii".
    Massa neagă că Ferrari l-a favorizat pe Alonso în Australia
  • Monopostul Lotus "... devine subvirator şi supravirator când eşti în trafic ..."???? Wow. Asta da performanta!
    Raikkonen: "A fost una dintre cele mai uşoare victorii din carieră"
  • Cata patima ! Cata ura ! Pentru ce ? Cei care dati cu noroi in modificarea strategiei lui Alonso la al doilea schimb de pneuri "ati uitat" sa amintiti ca prin modificarea strategiei l-a sarit si pe Vettel care era in fata lui Massa. Faptul ca a schimbat pneurile cu un tur mai devreme a fost castigatoare pentru Alonso (tur 21 Alonso - tur 22 Vettel). Daca schimba si Massa odata cu Vettel ramanea tot in spatele lui. Cei de la Ferrari au incercat sa prelungeasca stintul 2 al lui Massa. Nu le-a iesit (Massa a schimbat pneurile in turul 24). Ca se putea prelungi a demonstrat-o Kimi: primul schimb de pneuri in turul 9 al doilea in turul 34. Care ar fi fost rezultatul final daca putea si Massa sa faca asta ? Probabil castiga cursa. Afirmatii de genul "daca il lasau pe Massa castiga cursa, il depasea pe Vettel ....." nu prea isi au rostul. Massa a stat in spatele monopostului RBR pilotat de Vettel 22 de ture din cele 58 al concursului. Nu a fost niciodata in postura sa-l depaseasa. Despre ce mai vorbim ?
    Raikkonen a câştigat Marele Premiu al Australiei
Pagina
12345...484950...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău