• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Stie Hami ce vorbeste. In cursa din Australia cel mai raid tur al lui a fost cu foarte putin mai lent decit al lui Webber dar (surpriza?) cu 0,6 mai rapid decat cel mai bun timp al lui Vettel. Are dreptate cand spune ca monoposturile Mercedes nu au fost departe de ritmul de cursa al RBR. Insa asta a fost valabil in Australia pe temperaturi mici. E de vazut incotro se inclina balanta la temperaturi normale.
    Hamilton: "Sunt mândru că am părăsit McLaren pentru Mercedes"
  • Daca Vettel se plinge de pneurile supersoft ce sa mai spuna Button care le-a schimbat dupa 3 ture ? In cursa asta s-a vazut prostia celor de la RBR de a ascunde potentialul monopostului in teste. Nu au dus monopostul la limita mai multe ture la rand, pe cale de consecinta nu au stiut cum sa gestioneze pneurile. Dupa primul tur Vettel avea un avans de 2 secunde fata de cele doua Ferrari dupa care a fost ajuns din urma in urmatoarele 3-4 ture. E totusi ciudat cum pe medium nu a putu sa-l depaseasca pe Sutil in al doilea stint desi pneurile lui erau mai noi.
    Vettel: "Pneurile supersoft s-au degradat prea repede în Australia"
  • Cine este acest "Ferrari" care i-a cerut sa aiba grija de Alonso ? Si mai ales ce inseamna dupa mintea lui "sa ai grija de cineva" ? Sa nu dai in monopost/pilot pe cursa? Sa-l lasi sa te depaseasca ? Cam ce vrea de fapt cu delcaratia asta dl. Sergio ? Ca de un contract cu Ferrari nu prea cred ca mai poate fi vorba (cat trebuie sa fii de i****t ca sa declari "este o experienţă care m-a condus într-un loc mai bun: ... McLaren e un loc mai bun pentru un pilot format de academia Ferrari ??????????)
    Perez: "Ferrari mi-a spus să am grijă de Alonso când eram la Sauber"
  • fgt da si nu prea. Uita-te la diferenta Kimi vs Grosjean. Ai raspunsul aici de ce lui Jean nu i-a mers. E probabil aceeasi chestie si in cazul lui di Resta. E mult prea mare influenta pneurilor. Aici se castiga sau pierd curse.
    Sutil vrea să termine cel puţin o cursă pe podium în 2013
  • Pt. userul neinregistrat @SIC. Ia spune te rog cand a "mai" fost Massa chemat la boxe inaintea lui Alonso si nu trebuia ? Vettel a iesit la primul schimb in turul 7.Massa a iesit la boxe in turul 8, Alonso si Kimi in turul 9. La al doilea schimb Alonso in turul 21, Vettel in turul 22, Massa in turul 24 iar Kimi in turul 34. Tu sigur ai vazut cursa din Australia din 2013 ?
    Massa neagă că Ferrari l-a favorizat pe Alonso în Australia
Pagina
12345...474849...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău