• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • "Presa internaţională speculează că" ... care presa ? Si la ce bun sa speculezi tot felul de chestii ? Nu se mai pot face teste in timpul anului, pe monoposturi se pot pune updaturi doar in weekendurile cu curse ca sa le testezi pe circuit. Ca sa dezvolti un monopost ai nevoie de cat mai multi kilometrii parcursi. Nu ajuta la nimic ca unul din cei doi piloti sa nu fie competitiv. Pe de alta parte Felipe e mult mia bun decit anul trecut. Marea lui problema e diferenta de ritm in cursa fata de colegul lui. Daca vrea ceva mai mult decit a termine in puncte Felipe trebuie sa fie mai bun si in ziua de duminica. S-a scos peste tot "marea" stire cu "Massa la invins de 4 ori consecutiv in calificari pe Alonso". Asa si ? Ce e cu asta? In toate cele patru cazuri Alonso era chiar dupa el. Diferentele au fost de sutimi, miimi. Ce relevanta are asta ? Ferrari are nevoie de doi piloti care sa adune cat mai multe puncte. Doar asa pot emite pretentii reale la titlul la constructori.
    Montezemolo nu este surprins de revenirea lui Massa
  • Anul trecut sezonul a avut cu o cursa mai mult. Fernando a avut doua abandonuri si a terminat doar pe doi. Insa RBR aveau un monopost foarte bun. Acum dupa doua curse Alonso a bifat deja un abandon. Nu prea isi poate permite alte abandonuri. Imi place ca nu viseaza la clasarea pe prima pozitie, podium, adunam puncte si vedem ce mai e de facut. Politica pasilor marunti. Pacat pentru incidentul din primul tur din Malayesia. Cu el pe circuit si cu un monopost "intreg" spectacolul era altul. Nici Massa nu cadea atat de mult in spate. Puteam sa vedem o cursa cu sase pretendenti la primul loc. Cine ar fi castigat ? Nimeni nu poate prevedea :)
    Alonso îşi propune să termine pe podium în China şi Bahrain
  • Iar "declaratii ale consultantului RBR Helmut Marko" ? Cine pisici e individul si ce rost au aceste "declaratii". In afara de RBR mai e la vre-o echipa din F1 consultant care sa se ocupe de ce fac alti piloti sau alte echipe ? Chestia cu ordinele de echipa e cu dus si intors. Tot ordin de echipa a fost si retragerea celor doua monoposturi McLaren inainte cu doua ture de a se incheia cursa. Puteau sa se opuna cei doi piloti ? Desigur doar ca in cazul lor interesele echipei au coincis cu interesele pilotilor. Intotdeauna au fost si vor exista ordine de echipa. Pilotii fac parte dintr-o echipa, echipa le pune la dispozitie monopost, mecanici, etc. Prin urmare ei trebuie sa urmareasca interesele "echipei". In Mayaesia RBR a dat un ordin incorect (din punctul meu de vedere) cand le-a spus celor doi piloti sa pastreze ordinea si sa aduca monoposturile acasa. La Mercedes a fost si mai incorect. Din punctul de vedere al lui Nico. Insa Mercedes are propriile inerese. Poate au facut asta in comensatie cu greseala de a-i pune pea putin combustibil lui Lewis. O greseala o acoperim cu alta ...
    Red Bull şi Hamilton se acuză reciproc că au un pilot numărul 1 în echipă
  • Raiko tu cu cine te certi pe aici ? ghita e bine mai tarziu decit ... niciodata. Deocamdata monoposturile Ferrari au aratat mult mia bine decit anul trecut. A trecut doar prima cursa dar cel putin un monopost a fost in stare sa depaseasca si sa tina in spatele lui fara probleme un monopost RBR. Celalalt i-a tinut de urat doar dar s-a putut tine dupa Vettel. E bine ca in sfarsit isi refac tunelul de vant de la Maranello. Nu e deloc sigur ca vor avea mari probleme de adaptare la noul tunel de vant. E posibil dar nu si sigur. Hai sa vedem deocamdata sezonul 2013 cum se vor comporta monoposturile cu caluti :)
    Ferrari: "Revenirea la tunelul de vânt de la Maranello, un pericol pentru 2014"
  • Alta cursa cu ploaie ? Cea de anul trecut a fost foarte confuza. Se pare ca tot nu vom avea indicii despre cine cum sta cu monoposturile.
    Pirelli anticipează trei opriri la boxe în Malaysia
Pagina
12345...464748...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău