• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Foarte interesanta si inspirata schimbarea de strategie in cazul lui Felipe. Singura problema e faptul ca e printre cei mai lenti si pe pneuri hard dintre primii sase piloti de pe grila de start. Massa 1:33.780 in Q3 iar Alonso 1:32.878/ Vettel 1:33.327/ Rosberg 1:33.364/ Hamilton 1:33.498/ di Resta 1:33.762. Sa vedem cat de bine va gestiona pneurile in cursa. Poate castiga mult dar si pierde la fel de mult.
    Massa speră să fie avantajat de strategia opusă aleasă pentru Bahrain
  • Ce ghinionist e Lewis! Si anul trecut in Germania numai el a fost cel care a suferit pana desi toti concurentii au trecut peste resturi.
    Weekendul lui Hamilton din Bahrain, ruinat de o bucată de metal
  • Alonso a comis doua greseli in ultimul tur rapdi, nu doar una (si cu toate astea era la 0,1 de timpul lui Rosberg). E optimist insa acum se bazaza si pe rezultate: uitati-va la timpii din Q1 unde primii piloti au mers pe pneuri hard - Alonso 1:32.878/ Vettel 1:33.327/Rosberg 1:33.364/ Hamilton 1:33.498/Massa 1:33.780. La asta puneti ca Ferrari nu scoate timp maxim pe un singur tur. Daca rezultatele nu sint inselatoare maine se pregateste un macel ...
    Alonso: "În cursă vom fi mai buni decât în calificări"
  • Pachetul Alonso+Ferrari au gestionat surprinzator de bine pneurile in cursa din China. Uitati-va la monopostul lui Alonso in "pitlane" dupa ce l-a parcat pentru premierea pilotilor. Pneurile alea aratau foarte bine cu toate ca a mai si strins resturi de cauciuc de pe cicuit. Ceva se intimpla la Ferrari. ceva in bine. Sper sa continue, sint pe drumul bun.
    Ferrari rămâne precaută înaintea cursei din Bahrain
  • Foarte interesant. Oare am mai avea aceleasi declaratii din partea lui Lewis daca ar fi la aceeasi echipa cu Fernando ? pt.Miroq. Alonso nu rezista la presiune ? Serios ? Ia revezi mataluta cursa din Malayesia de anul trecut. Sau din Germania. Probabil in 2010 te uitai la tvr1 la Alexandrescu care era amic cu toti pilotii dar cam pe dinafara fenomenului si nu ai aflat ca Alonso a mers in ultima cursa a sezonului cu un motor limitat ca si turatie. De aici a venit problema cu depasirile si mai ales problema cu "Petrov". Si inca ceva: calutului nu este cocosat ci este CABRAT. Cauta in dex sa te luminezi la bibilica. Te rog sa nu mai improsti cu noroi o echipa, un pilot care au facut ceva pentru formula 1.
    Hamilton: "Sunt candidat la titlu, dar Alonso este principalul favorit"
Pagina
12345...454647...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău