• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Poate ca nu ar fi putut sa castige cursa dar cu siguranta ar fi putut sa termine pe podium. Din pacate deocamdata candidati siguri la victorii sint Vettel, Kimi si Alonso. Restul pilotilor nu par sa fie in forma.
    Ferrari: "Alonso ar fi putut câştiga în Bahrain"
  • Oooo da. Ca tu nu l-ai scos in afara circuitului ! Hai ca a fost frumos, noua la TV ne-a placut si mai vrem :)
    Button îl acuză de agresivitate pe Perez
  • Ferrari au avut o cursa de cosmar. Ambii piloti au avut defectiuni la monoposturi care au necesitat intrari la boxe suplimentare si implict timp pierdut fata de ceilalti piloti. Ca s-a blocat DRS la Alonso ... s-a mai intimplat si la Mercedes (Schumi in 2012 in Canada-a si abandonat din acest motiv). Bine ca nu a fost nevoit sa abandoneze cursa. Insa cele doua pene intr-o cursa pentru Massa ? Nici nu-mi amintesc cand s-a mai intimplat asta intr-o cursa de F1. Ghinion, curat ghinion. O observatie referitor la ziua de ieri: pachetul Alonso+Ferrari erau la fel de rapizi ca si Mark, Lewis sau Perez pe linia dreapta. Numai ca Alonso nu putea utiliza DRS iar ceilalti trei da ! Cat de rapida e masinuta rosie pe linia dreapta ! Bravo lor, la asta sint printre cei mai buni din F1.
    Alonso: "Vom profita şi noi de ghinioanele celorlalţi"
  • Pot sa inteleg ca cineva are un preferat, ca e Vettel ca e Kimi ca e Lewis sau mai stiu eu cine. Dar sa spui dupa patru curse ca "gata Seb a mai castigat un campionat" asta nu pot sa o pricep. Deocamdata din cele patru curse in una singura a avut superioritate, ultima, in Bahrain. A avut probleme in Australia, a avut probleme in China. Despre Malayesia nu amintim pentru ca nu e cazul. Mai sint 15 curse de disputat. E mult prea devreme pentru a vorbi despre cine ce sanse are. Monopostul Lotus e constant bun iar Ferrari a crescut mult fata de anul trecut. Nici Mercedes nu sta mult mai rau. Dupa cursele din Europa putem sa tragem linie si sa analizam. Acum nu e inca cazul.
    Vettel, surprins de uşurinţa cu care a câştigat în Bahrain
  • Ce ingimfat ! Din pacate la momentul actual sint maxim trei piloti care pot concura cam cu aceleasi sanse de a castiga: Vettel, Kimi si Alonso. In cursa de ieri Kimi a mers pe alta strategie si a terminat pe locul secund, Alonso a avut probleme cu DRS (aici o mica remarca: sezonul trecut Schumi a fost nevoit sa abandoneze in cursa din Canada tot din cauza blocarii aripii mobile-Ferrari au rezolvat problema iar pilotul a reusit sa termine cursa in puncte) iar Vettel din turul 3 a condus fara sa fie deranjat de cineva. Pai nea ingimfatu-le ai si uitat cursa din China cand "cineva" te-a depasit de doua ori pe pista si tu erai mai lent cu 1,5 secunde pe tur ? Sau cum e? La victorie ne batem cu pumnul in piept iar la infringeri ne facem ca ploua. Ar fi bine ca Mercedes si McLaren sa revina in lupta pentru locurile fruntase ca sa creeze concurenta. Ambele echipe au piloti buni insa monoposturile in regim de cursa inca sint in urma RBR, Ferrari si Lotus.
    Vettel, surprins de uşurinţa cu care a câştigat în Bahrain
Pagina
12345...444546...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău