• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Ce sens a avut declaratia asta ? Pentru ce a fost data ? Sint convins ca la randul lui si Schumi ar avea cateva de reprosat modului in care a evoluat (de fapt involuat) F1 de la momentul cand si-a anuntat retragerea in 2006.
    Ecclestone: "Schumacher a greşit când a revenit în Formula 1"
  • Da nu le mai dati la piloti masini deloc. Dati-le biciclete. Asa ar scadea si mai mult costurile. Nu ar mai avea nevoie nici de mecanici, nici de schimburi de pneuri si nici de combustibil. F1 ar deveni ECO ! Reglementarile FIA nu duc F1 in directia buna.
    Mici modificări în regulamentul şi calendarul Formulei 1 pentru 2013
  • Interesant articolul pus de Littlefoot Doar ca e inexact (ca sa nu spun altfel). Deci FIA spune ca nu s-a rapostat de catre comisari nici o incalcare pe timpul cursei. Asa sa fie oare ? Cititi articolul: http://formula1.automarket.ro/stiri/controversa-finalului-de-sezon-l-a-depasit-vettel-pe-kobayashi-sub-48177.html Potrivit lui Martin Brundle, comentatorul postului SkySports, comisarii de cursă au ajuns la concluzia că depăşirea lui Vettel nu a fost regulamentară, întrucât a avut loc sub steag galben. "Am vorbit cu Gary Connolly, unul dintre comisarii de cursă, iar el mi-a confirmat că în zona respectivă existau panouri galben-roşii", a declarat Brundle. Cu toate acestea, Vettel nu a fost nici măcar investigat oficial de comisarii de cursă după ce reprezentanţii FIA au considerat că depăşirea a fost perfect regulamentară. Deci un comisar spune ca FIA s-a opus iar FIA spune ca nu au avut raportari. Cine minte ?
    FIA: "Depăşirea lui Vettel de la Interlagos este regulamentară"
  • Pacat. Magny Cours e un circuit clasic care lipseste din campionatul de f1. Bine ca avem o gramada de curse prin Asia.
    Prost: "Ecclestone nu şi-a dorit cu adevărat încă o cursă în Europa"
  • Mai sa fie ! Cum stie FIA intotdeauna sa se scoata (zici ca e Leana lui Costel !). Ia sa se uite un pic FIA si la filmuletul asta : Vettel, Sorpassi Vietati a Interlagos [la Spagna Reclama il Titolo] 28-11-2012 https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hIL4WH4_E88 As fi curios de explicatia FIA de ce pe bordul lui Vettel arde un LED de culoare GALBENA care-l atentioneaza ca nu are voie sa depaseasca pentru ca in zona unde se afla este in vigoare steag galben. In mod normal cand un led (sau bec) se arde acesta nu ramane aprins. Din contra. Deci nu e defect. Ledul. Cineva de la boxe stie ca nu are voie sa depaseasca. Vettel insa ori nu stie ori nu-l intereseaza. FIA insa stie ca si pe steag galben un RBR poate sa depaseasca. Ca doar ei au facut regulamentul ! FIA mai are vreo explicatie si pentru faptul ca Jean-Eric Vergne de la STR-Ferrari a ajuns la finish doar cu +16.7 sec dupa Schumi care a terminat pe locul 7 ? Altfel spus 7 piloti trec linia de sosire in 12 secunde iar al 8lea ajunge doar dupa aproape 17 sec. De ce ? Pentru mine este foarte clar raspunsul. Il astept pe cel de la FIA !
    FIA: "Depăşirea lui Vettel de la Interlagos este regulamentară"
Pagina
12345...757677...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău