• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Never say never. Totusi e ciudata plecarea lui de la McLaren. Sa fi fost vorba doar de bani ? Poate da, poate nu. In mod normal orice pilot din F1 vrea sa castige curse,campionate, titluri. Mercedes nu pare sa-i poata oferi asa ceva. Vedem ce va fi. E normal sa vrea sa se intoarca la McLaren in viitor. Intotdeauna e bine sa te intorci la origini. Originele lui sint .... McLaren :)
    Hamilton nu exclude revenirea la McLaren
  • Pai Bernie a bagat cu forta in calendarul competitional circuitele din Asia doar din motive financiare. A uitat ca F1 inseamna concursuri in Europa. Iar Europa inseamna si Franta si Austria, De ce nu mai avem curse la Magny-Cours sau pe A1 Ring ? Simplu. Francezii si austriecii pot merge prin vecini la cursele din Italia,Spania sau Franta. Asiaticii nu prea. Piata asiatica inseamna un mare potential financiar adica mai multi bani in buzunarul lui Bernie. Asta e singurul motiv pentru care avem curse in Asia, in afara de "clasica" Suzuka restul sint "inventii". La fel e si cu piata din USA. Nu o sa-i convinga niciodata pe americani sa se uite la F1 in detrimentul IndyCar sau Nascar.
    Ecclestone lansează un nou avertisment pentru circuitele europene
  • E pe naiba Jane! Tu ai citit articolul sau doar dai cu parul ? "McLaren a fost echipa cu cel mai rapid monopost în acest an" ECHIPA !!!! Nu masina si nu pilotul. Deci ambii piloti in cele doua masini. Daca te uiti un pic pe rezultate : pole + rezultate dupa cursa RBR si McLaren se vad peste celelalte echipe. Pentru mine e o surpriza locul trei al Lotus si doar patru pentru Ferrari. La asta se adauga ca Lotus nu au avut nici un pole in campionatul din 2012 ! Asta nu i-a impiedicat sa fie per total inaintea Ferrari. Si tot Alonso si Ferrari sint blamati pentru "metodele" folosite. Am mai spus-o si repet: Ferrari la stratgie au fost mult peste concurenta insa monopostul a fost sub locurile ocupate la finalul cursei. Ferrari a obtinut locul doi la constructori si tot doi la piloti desi a avut un monopost de locul patru. Al cui merit este ?
    McLaren, echipa cu cel mai rapid monopost în 2012
  • Daca toate echipele inscrise in competitie cotizeaza corect ar fi sa primeasca toate si o recompensa in bani. Daca nu altceva un ... premiu de consolare ca au participat. Nu da faliment F1 (cu atat mai putin Ecclestone) daca le da la toti ceva banuti.
    Marussia: "Concurăm în 2013 chiar dacă nu semnăm noul Acord Concorde"
  • Ce imbecil! 1. Statutul Ferrari sau McLaren/Mercedes este datorat istoriei de zeci de ani din F1 in care si-au lasat amprenta. RBR e o echipa care exista in F1 de 8 ani (sub diverse nume). Pana sa aiba un pedigree si un renume mai e cale multa. RBR anul asta nu a dominat nici pe departe campionatul ca si in 2011. Daca nu erau rezultatele foarte bune din cursele asiatice nu erau campioni. Anul acesta nu au fost la fel de convingatori ca si in 2011. 2. Multumeste-i lui Newey si echipei RBR pentru succes. Multumeste-le ca ti-au pus un monopost foarte bun sub fundic. Nu te da in stamba ca nu ai cu ce. 3. Incidentul cu Senna a fost din vina lui Vettel. In locul lui nici nu mai aducea aminte de el. La fel de nevinovat s-a dat si cand in Germania l-a depasit prin afara circuitului pe Button sau la Monza cand l-a scos in afta circuitului pe Alonso. Baiete, esti fara scrupule. Poate e bine, poate nu. Eu cred ca ar fi necesar mai multa decenta. Nu ai fost buricul pamantului, nu esti si nici nu vei fi. Bucura-te de ce ai obtinut fara sa te dai in stamba.
    Vettel: "Red Bull se apropie de statutul mitic al Scuderiei Ferrari"
Pagina
12345...747576...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău