• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Ca "dominaţia Red Bull se va încheia la un moment dat" asta e o chestiune certa. La fel de cert e ca va (sau vor domina) alta (sau alte echipe). Problema e ca, cel putin in acest moment, Mercedes AMG nu par a fi in stare sa faca o masina competitiva. Cel putin in ultimele curse cei doi piloti de la Mercedes nu au nici o treaba cu ce se intimpla in cursa pe primle sase locuri.
    Brawn: "Dominaţia Red Bull se va încheia la un moment dat"
  • Cea mai mare prostie a FIA a fost interzicerea testelor. Cum pisici sa mai dezvolti un monopost cand numai in garaj (tunel de vant) poti sa vezi cum functioneaza diverse componente pe el. In ultimele 2-3 curse Ferrari a aratat o viteza foarte buna pe linia dreapta. Problema e ca nu exista nici un circuit care sa aiba doar linii drepte. Ar fi bine sa imbunatateasca comportamentul masinii in curbe. Asta daca pot. Daca nu ... Seb va deschide sampania la Sao Paolo.
    Ferrari a testat noi componente pentru monopost într-un test aerodinamic
  • Pai sint doua abandonuri datorate problemelor tehnice ale lui Fisico iar la Alonso unul. Fisico a abandonat in 2005 in trei curse din cauza accidentelor. Eu nu cred ca vre-o echipa de orice fel, nu numai din formula 1, ar fi in stare sa isi dezavantajeze unul dintre cei doi piloti doar ca sa castige celalalt. Daca ar fi doar o cursa in cadrul echipei ar mai putea avea sanse de reusita. Dar mai sint in joc si alti 22 de piloti care concureaza pentru primul loc.
    Comandă specială de la Raikkonen: 500 de tricouri cu mesajul "Lăsaţi-mă în pace"
  • Nu pot sa pricep cum pot unii sa vada tot felul de conspiratii in jurul lui Alonso. Pai hai sa vedem datele anului 2005. Rezultate Fernando Alonso in campionatul din 2005: http://www.formula1.com/results/driver/2005/30.html Rezultate Giancarlo Fisichella in campionatul din 2005: http://www.formula1.com/results/driver/2005/17.html Fisichella are o singura victorie si inca doua clasari pe podium. Are sase (!) abandonuri (Malaesia - accident in turul 36 cu Webber, Bahrain - defectiune la motor in turul 4, San Marino - accident in turul 5, Canada - defectiune hidraulica in turul 32, SUA - s-au retras din competitie in afara a trei echipe, Belgia - accident in turul 10). Alonso a avut 7 locuri 1 si 8 clasari pe podium. Nu a terminat cursa in doua randuri (Canada - defectiune la suspensie in turul 38 si SUA - s-a retras toata echipa din concurs). Fisico a avut un singur pole in 2005 iar Fernando 6. Uite si clasamentul general la piloti in 2005: http://www.formula1.com/results/driver/2005/ si pe echipe in 2005: http://www.formula1.com/results/team/2005/ Din rezultatele anului 2005 nu vad unde l-ar fi putut dezavantaja Briatore pe Fisico si cum anume i-a pus bete in roate.
    Comandă specială de la Raikkonen: 500 de tricouri cu mesajul "Lăsaţi-mă în pace"
  • Mea culpa Jane. Am confundat Austria cu ... Australia. Tot cu Aust... incepe. Scuzele mele. Multe comparatii se pot face intre piloti dar sa-l compari pe Fisico cu Alonso nu cred ca are rost. In fine, irelevant. Pentru tine oricum Alonso este cel mai slab pilot posibil. Pentru mine e printre cei mai buni alaturi de inca cativa. PS: dar cum s-a ajuns iarasi la Alonso ? Aici era un articol despre Kimi !
    Comandă specială de la Raikkonen: 500 de tricouri cu mesajul "Lăsaţi-mă în pace"
Pagina
12345...969798...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău