Complet de acord cu laurentiu0250. Pneurile au un rol mult prea important anul acesta. De cate ori am vazut expresia " sa invatam sa folosim pneurile" dar niciodata "sa scoatem maxim din monopost". Nici nu au cum sa scoata maxim din monopost daca nu au cum si cand sa testeze dezvoltarile. Asta nu e F1 care a facut deliciul iubitorilor ani de-a randul.
Puteti revedea cursa din Malayesia unde Perez era mai rapid decit toti ceilalti piloti pentru ca si-a pus pneuri medium si nu hard in ultima parte a cursei. Cum adica ? Din cauza diferentei dintre pneuri se pot castiga curse ? Da, asta e sezonul 2012. Nu imi place ce se intimpla! Si 2013 se anunta si mai rau, tot din pricina pneurilor.
Asta ce fel de campionat va fi ? Faci vreo 10-12 tururi de pista cu masina dupa care te intorci la boxe casa iti incarci bateriile si mai revii peste vreo 2-3 ore ?
Ce "on board lap" uri o sa iasa de aici ! Cursele de masini nu au nici un farmec daca nu se aude un motor in fundal cum este pus la munca de jos.
Jane iar ai ajuns la Alonso ?
Aici e un articol despre Sergio Perez si visul lui de preamarire.
"Obiectivul meu imediat este să câştig titlul mondial."
Nu cosmin. Primul care ti-e adversar este colegul de echipa. Si deja aici nu cred ca Sergio poate sa fie deasupra lui Jenson. Sa nu uitam ca Perez a obtinut clasari bune pentru ca a reusit sa gestioeze bine pneurile. Insa in gestionarea pneurilor Jenson este foarte bun iar ca si experienta diferenta este ... mare.
Vom trai si vom vedea ... sau nu, daca se adevereste profetiunea Maya :)
Mi se face mila de saracul Jenson. Deci , cel putin dupa viitorul lui coleg, rolul lui Button de anul viitor va fi de tatic mai mare ?
Nu prea cred asta. Echipa va fi construita in jurul lui Jenson iar Perez va avea rol de locotenent. Asta desigur daca nu va reusi sa-si bata colegul si sa dovedeasca ca merita sa fie primul pilot. Ceea ce nu prea cred din nou :)
Ultimele comentarii
588 in total