• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Ete pasta. Ia uitati-va cum a obtinut Perez cele 66 de pcunte si cum le-a obtinut Kamui. Ca sa nu va munctiti prea mult: in Malayesia Perez la ultimul schimb a pus hard in loc de soft cum au pus ceilalti piloti iar la Monza a pornit pe hard si a schimbat pe soft, invers decit ceilalti. Consecinta: nu are relavanta numarul de puncte atat timp cat cei doi piloti nu au mers pe aceeasi strategie in fiecare cursa. Nu as putea spune ca diferenta de 8 puncte nu e data de diferenta de strategie dintre cei doi piloti (de exemplu intre locul 2 si patru e o diferenta de 6 puncte). Oricum, la Sauber nu mai vorbim de Perez care merge la McLaren. Personal cred ca ar fi pacat sa nu mai fie Kamui in 2013 pe grila de start (adica nu sint convins ca Alguersuari e mai bun decit el). Dar poate ca si aici ... baniii vorbesc !
    Sauber: "Kobayashi nu trebuie să aducă bani pentru a rămâne la echipă"
  • Acc3nt La fel ca si Vettel si Alonso este dublu campion mondial (titulatura asta de campion mondial ma cam zgarie pe urechi dar asta este ... Au in USA sau SUA daca iti place mai mult curse care de multe ori sint mult peste ceea ce oferea F1). Asa ca lupta este intre pachetul "Vettel+RBR" si "Alonso+Ferrari". Care va fi mai bun ? Ai 50% sanse de reusita. Sau poate nicunul din cei doi nu va casitga !
    Avancronică F1 Statele Unite: Incursiune în necunoscut
  • Antrenamente, calificari si cursa puteti vedea pe net. Este link si cu transmisia sky sports. Daca are cineva nevoie de link rog sa ceara si-l postez (daca nu contravine politicii automarket.ro). Austin fiind o cursa noua nu cred ca se pot emite prognoze. RBR, McLaren,Ferrari si Lotus vin cu imbunatatiri. Nu avem de unde sa stim al cui update va fi mai bun. In plus la Austin se vor folosi pneuri medium si hard. Circuitul de la Austin desi are curbe asemanatoare cu ale altor circuite pneurile utilizate sint altele. Poate semana cu India si Coreea de Sud insa pe ambele circuite s-au utilizat soft+medium. Deci performantele nu pot fi nici in cazul asta comparabile. E un fel de salt in necunoscut. Cine poate castiga ? Vettel ? Webber ? Hamilton ? Button ? Alonso ? Massa ? Kimi ? Sau altcineva ? Din punctul de vedere al spectacolului ideal ar fi ca la finalul cursei sa fie un Ferrari 1,2 (de cati ani de zile nu s-a mai intimplat!) si RBR in afara punctelor. E posibil asa ceva ? Poate ca da, dar mai probabil ca nu. Probabil titlul la contructori este deja acontat de RBR. Vedem insa dupa cursa de duminica cui o sa-i iasa mai bine. Sa castige cel mai bun !
    Avancronică F1 Statele Unite: Incursiune în necunoscut
  • Diferenta e la pneurile disponobile: medium si hard. Pe medium au mers bine monoposturile Ferrari. Dar asta tine de "bucataria" interna si nu e pentru public.
    Massa crede că Red Bull sunt favoriţi în cursa de la Austin
  • Daca e pilot in academia Ferrari e logic care e visul lui. Doar nu o sa spuna ca visul lui e sa conduca ... un RBR :)
    Biachi: "Sunt pregătit pentru F1, visez să concurez pentru Ferrari"
Pagina
12345...949596...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău