• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Tu cel care te ascunzi dupa copac (@pablo nu stiu care) ai ceva de spus sau doar ai dat si tu un reply ca sa iti cresti audienta ? Daca ceea ce am scris in la 08.11.2012, 23:49 nu sint adevarate te rog sa aduci argumente. Sau nu ai ? Pacat de Kimi, pacat de cei care trebuie sa-l suporte.
    Raikkonen: "Plecarea de la Ferrari a fost o uşurare pentru mine"
  • De ce oare FIA nu a sanctionat niciodata incalcarile de regulament ale RBR. Podeaua cu gauri care s-a dovedit ilegala, evacuarea ilegala, modificarea parametrilor de functionare ale motorului intre calificari si cursa, poate mai sint eu de astea stiu. Si cu toate astea RBR este campioana la constructori ! (teoretic inca nu este dar nu prea au cum sa rateze)
    FIA susţine că Red Bull nu încalcă regulamentul în privinţa flexibilităţii nasului monopostului
  • In ultimii ani pneurile au prea mare importanta. Nu e normal asa ceva.
    Pirelli anunţă schimbări majore pentru pneurile de anul viitor
  • Nu e nici un trucaj. Secventa care apare aici e in turul 14 din cursa de la Yas Marina. Am mai gasit o chestie interesanta: Ferrari suspecteaza echipa RBR ca "foloseste un dispozitiv care poate modifica nivelul unor fluide la compartimentul motor între calificări şi cursă". sursa http://formula1.automarket.ro/stiri/red-bull-si-ferrari-au-solicitat-clarificari-in-privinta-regulamentului-47679.html Dupa calificarile din Abu Dhabi Horner zicea "Din păcate, regulamentul spune că trebuie să existe o probă de un litru de combustibil din monopost, iar FIA a extras 850 de mililitri. Regulamentul spune că litrul de carburant trebuie extras fără îndepărtarea plăcilor exterioare (de pe monopost), fără manipularea monopostului. Credem că mai există carburant în monopost, potrivit informaţiilor primite de la Renault, dar nu poţi îndepărta structura (nota:plăcile exterioare de pe monopost) pentru a oferi proba de combustibil" sursa http://formula1.automarket.ro/stiri/update-vettel-va-incepe-cursa-din-pitlane-pentru-a-efectua-modificari-la-47690.html Interesant nu ?
    O nouă controversă tehnică: Nasul monopostului Red Bull este prea flexibil
  • Si inca o chestie: va rog sa incetati atacurile la persoana doar din motivul ca celalalt nu tine cu cine tin eu. Aveti, va rog, un pic de coloana vertebrala si incercati sa purtati un dialog civilizat. Multumesc anticipat.
    Raikkonen: "Plecarea de la Ferrari a fost o uşurare pentru mine"
Pagina
12345...9899100...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău