• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • Nu imi e clar, este standard functia asta pe verisiunile de baza sau este disponibila ca si optiune ? Nu e rea functia deloc , desi pe mine personal deja ma deranjeaza din ce in ce mai tare intruziunea telefonului in viata noastra. Inainte mai aveai motiv sa nu raspunzi -ca erai la volan , acuma nu prea mai poti ..., dar stiu pe multi care ar iubi functia asta.
    Dacia detaliază modul în care telefonul mobil se transformă în sistem multimedia al mașinii
  • @Kiro : pai tocmai d-asta eu tot raman la parerea ca ei fac comparatie ( asa cum e si normal) cu vechea compacta C4 si nu Cactus , din moment ce il numesc C4 .E mai greu cu vreo 100 kg decat fosta generatie C4 si cu vreo 250 kg decat C4 Cactus. Si ei au spus de cand au lansat acest nou model ca relanseaza compacta C4 (cu toate ca e clar acuma un crossover) -deci cu ala ar trebui sa-l comparam, parerea mea.
    Curajul de a fi diferit
  • @AM : pe bune !? I-ati dat 4 stele la tehnologie in conditiile in care ati scris ca e cam praf la toate punctele acelui capitol !!!
    Curajul de a fi diferit
  • Arata interesant la prima vedere dar astept sa-l vad pe viu. Totusi ,ca in multe alte cazuri, e foarte posibil ca ceea ce ne pare curajos acum sa ne para stupid peste cativa ani. Masina e un amalgam de linii copiate cu tuseuri/elemente originale asa zis curajoase. Ce nu inteleg eu este de ce il mai numesc C4 daca tot l-au trecut inspre zona crossover. Tare asta oricum, il inalti putin, ii tragi cateva elemente de plastic ordinar la exterior si gata crossover-ul ...si lumea te considera deja un best buy ca nu te mai compara cu clasicele compacte ! Un bullshit ordinar al producatorilor !!! Masina este aceeasi compacta mediocra dintotdeauna care nu performeaza la absolut nimic in afara unor solutii de design originale. Spatiu interior submediocru, portbagaj submediocru, tehnologie submediocra , dinamica mediocra, tren rulare mediocru, vizibilitate submediocra , motorizare...cu parere de rau tot mediocra - e deja faraonic acest 1,2 benzina si tot nu au reusit sa-l cizeleze si sa-l aduca la un consum acceptabil in zilele noastre. Pare un model invechit , imbracat in haine noi si scos pe piata din disperare doar ca sa pape si ei unpic de pe urma maniei oarbe a europenilor dupa crossovere ! Aaa...era sa uit, as fi curios de la ce vin cele 100 kg in plus , mai rar am auzit d-astea in ultimii ani , o fi tot din dorinta francezilor de a fi curajosi si originali ?
    Curajul de a fi diferit
  • Pai cand virusul "zombi" va fi eliberat si majoritatea populatiei va fi zombificata ,atunci o sa ai nevoie de acest model (de altfel numele o spune clar, nu inteleg ce nu pricepeti) ca sa treci ca prin branza prin multimea de zombi fara emotii. Dupa atatea filme hollywoodiene pe aceasta tema sunt convins ca se gasesc prin US destui care o sa vrea modelul asta pt. astfel de zile negre.
    Apocalypse Hellfire este un Jeep cu șase roți care costă 200.000 de dolari
Pagina
12345...232425...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău